Persoane interesate

marți, 2 martie 2021

Chiar dacă este târziu/Eu la SuperBlog mă-nscriu!

Așa cum bine spunea cineva din online, bloggerii traiesc cu adevărat adrenalina la cote maxime de două ori pe an, primăvara și toamna. Mai exact, la 1 martie când debutează Spring SuperBlog și la 1 septembrie când începe ediția de toamnă. Deși timpul mi-a devenit un dușman și pe zi ce trece îl simt mai îndărătnic, mai nărăvaș, zic totuși să mă înscriu și eu la Spring SuperBlog 2021. Nu știu dacă îmi voi găsi răgazul necesar pentru a scrie la toate probele, dar măcar voi încerca. Celor care mă citiți vreau să vă spun că mă simt încătușată, încercuită în jocul acesta anapoda al scurgerii clipelor, că nu mai sunt stăpână pe acțiunile mele, că simt cum îmi fuge, la propriu, timpul printre degete. Oricât aș încerca să fiu mai organizată, să-mi drămuiesc orele, minutele, secundele, tot nu-mi ajunge timp să fac ce îmi propun. Fie că e vorba de treburi casnice, de scris sau citit, de grădinărit sau de orice altceva, mereu rămân în urmă și mă trezesc la sfârșit de zi că nu am bifat toate activitățile plănuite. Am tras cu ochiul la lista sponsorilor și da, unii chiar îmi sunt simpatici și voi scrie cu drag pentru ei. Ce așteptări am de la Spring SuperBlog 2021? Doar să-mi exersez imaginația și rapiditatea de a redacta un articol..., că despre premii, mai greu.😃



Dacă ești bloger te aștept la linia de start, iar dacă ești cititor te aștept să mă citești!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu