Persoane interesate

vineri, 30 iunie 2017

Frumoasa si proasta vs. urata si desteapta



Decat proasta si frumoasa, prefer urata si cu un dram de minte, pentru ca stiti cum se spune: din uratenie iti mai revii cu un pic de smacuiala bine pusa, cu un ambalaj pe masura, dar din marea prostiei nu te mai salveaza nici cel mai abil inotator...
Imi place sa privesc o femeie frumoasa, o spun fara pic de invidie; nu caut sa-i gasesc si sa-i inventez defecte, ba, ca nu e nu stiu cum, ba, ca i-ar mai lipsi nu stiu ce..., dar cand dau ochii cu o femeie desteapta, cad in extaz! Ii sorb cuvintele, ma minunez de abilitatea ei de a patrunde in taine de nepatruns, ma intreb cate miliarde de neuroni sunt in permanenta vigilenti, ce cantitate de materie cenusie sa aiba in plus?
Si brusc, mi se pare atat de frumoasa, atat de placuta!
Fac o introspectie in viata mea trecuta si realizez ca persoanele posesoare de minte nearisita au fost indepartate usor spre margini. Pentru ca nu ma mai simt in stare sa-mi irosesc timpul cu cei care nu au nimic a-mi spune...vreau ca timpul acesta putin, care mi-a mai ramas, sa mi-l petrec cu oameni pozitivi. Sa ma incojur de lumina si bunatate...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu