Persoane interesate

joi, 5 iulie 2018

Din experiența mea cu Schauma Nature Moments

Înscrierea la una din campaniile de testare inițiate de BuzzStore s-a materializat într-un colet plin cu bunătăți pentru părul uscat și deshidratat, mai precis într-un șampon și un balsam din gama Nature Moments Indonesian Coconut Water & Lotus Flower de la Schwarzkopf, care de la prima folosire au adus o schimbare vizibilă podoabei mele capilare. 

              


















De câțiva ani m-am confruntat cu o problemă de ordin estetic în ceea ce privește părul: aveam un păr aspru, deshidratat, tern, fără strălucire și parcă lipsit de viață. 
Poate să fi fost vina vopselei de păr, a apei, a șampoanelor folosite, sau poate aveam ceva dezechilibre în organism, dar rezultatul era dezastruos pentru părul meu. Firul de păr nu avea suplețe, moliciune, vitalitate...
Cam așa arăta părul meu înainte...

      Before
Încă de la prima utilizare a produselor de mai sus, am observat o îmbunătățire vizibilă a sănătății părului, în sensul că arată mai bine ca oricând, perfect curat, mai moale și foarte plăcut la atingere, are volum, strălucește și este foarte ușor de coafat...
Șamponul cu apă de cocos indoneziană și floare de lotus este un șampon blând și plăcut, care curăță delicat părul și îi conferă o senzație de prospețime de parcă ți-ai răcorit scalpul într-un izvor...
Șamponul este fluid, transparent, ușor vâscos și are un miros delicat, ușor exotic, doar ingredientele spun totul: cocos și lotus.
Recipientul este ergonomic, ușor de ținut în mână și manevrat, iar capacul este stil clapă, cu un orificiu pe care curge exact cantitatea optimă de șampon.
Balsamul desăvârșește impresia lăsată de șampon! Are textură mai groasă decât a șamponului și hidratează vârfurile. Mirosul e la fel de suav și delicat ca al șamponului. Împreună își fac treaba foarte bine, rezultând un păr curat, mătăsos și mai ales strălucitor.
Și la trei zile de la spălare, pare că mi-am presărat pulbere de aur în păr! Cam așa arată acum, de cînd folosesc produsele...

After
Verdictul meu e clar: îmi plac produsele Schauma Nature Moments Indonesian Coconut Water & Lotus Flower!
Recomand cu drag!
Voi ați folosit ceva din această gamă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu