Persoane interesate

luni, 17 decembrie 2018

Pentru noaptea dintre ani am ales Concepto


Cu pași grăbiți se apropie sfârșitul de an. Mai sunt puține zile până când vom păși cu speranța în suflet, într-un Nou An.
Din dorința de a marca acest eveniment, pe care îl voi petrece într-un cadru deosebit, în urmă cu ceva timp am purces la căutarea ținutei potrivite care să mă reprezinte în noaptea dintre ani. Epuizată de colindat în lung și-n lat magazinele din oraș, am hotărât să-mi comand rochia din mediul online.
După ce am vizitat vreo 3-4 site-uri, unde nu am găsit nimic pe placul meu, am descoperit un magazin care m-a frapat prin unicitatea și frumusețea pieselor sale.
Concepto.
Vă voi spune în câteva cuvinte de ce am ales eu o rochie de la acest brand pentru noaptea Anului Nou.
Am găsit aici rochii elegante, spectaculoase chiar, pe care doar privindu-le simțeai răzbătând talentul și profesionalismul celor care le-au creat. Materialele prețioase, naturale, design-ul smart și confortabil, fac din creațiile Concepto, produse unice și remarcabile pentru femei puternice, lipsite de prejudecăți.
Brandul Concepto este bazat pe linii minimaliste, tăieturi neconvenționale și pline de combinații inedite. Femeia îmbrăcată de Concepto nu renunță niciodată la visurile ei, este hotărâtă, dominatoare, puternică.
Am găsit la Concepto un „je ne sais quoi” pe care nu l-am mai întâlnit niciodată la un alt brand. M-a subjugat, pur și simplu.
Și cum în noaptea dintre ani vreau să strălucesc, să-mi impresionez colegii și prietenii, am optat pentru un outfit modern și sofisticat. Am ales o rochie festivă, neagră, cu decolteu adânc și crăpătură îndrăzneață în față și cu spatele gol.




Rochie Angie

Îmbrăcată cu ea mă voi simți unică și specială, așa cum trebuie să se simtă orice femeie când părăsește anul vechi și se îndreaptă cu încredere și optimism către noi începuturi. O voi purta cu o pereche de sandale prețioase cu două barete subțiri, iar ca accesoriu voi purta o pereche de cercei fini.
O ținută simplă veți spune, dar sofisticată voi afirma eu. Pentru că „simplitatea este sofisticarea extremă”, după cum spunea Leonardo da Vinci.

Și acum să vă spun în câteva cuvinte, povestea brandului Concepto.
Totul a pornit de la un dar al bunicii pentru două nepoate ambițioase și talentate. O mașină de cusut Singer. Și cum cele două surori își doreau ca femeile puternice, emancipate, stăpâne pe propriul destin să aibă un brand care să le îmbrace și să le reprezinte în materie de îmbrăcăminte, cu îndemânare și foarte, foarte multă muncă au pus bazele unei afaceri reprezentată prin produse fashion de o înaltă calitate și inovație. În studioul din Cluj Napoca fiecare piesă este creată manual, iar gecile de piele sunt pictate meticulos.
Piesele Concepto au fost purtate de vedete renumite din lumea show-bizz-ului mondial: Lady Gaga, Ariana Grande, Zendaya, Chiara Ferragni sau Alessandra Ambrosio, și au apărut în prestigioase publicații de modă ca Vogue, Cosmopolitan, L”officiel.
Dar mai înainte de a fi o afacere, Concepto este un vis împlinit și dăruit mai departe tuturor femeilor care își doresc să strălucească.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu