Persoane interesate

luni, 25 ianuarie 2021

Cum m-au cucerit electrocasnicele Toshiba

Gata, m-am decis! Nu e nici snobism, nici lene, nici infatuare! Vreau mașină de spălat vase! Nu știu dacă și voi, cititoarele mele, faceți parte din această categorie, cea a femeilor care s-au săturat să se lupte zilnic cu teancuri de vase murdare în chiuvetă. Și nu o dată, ci de vreo trei ori pe zi.... Oricât am încerca să ne autoconvingem în legătură cu ușurința spălatului vaselor, „că doar nu tragi în plug!”, cum mă apostrofează dragul meu soț, timpul petrecut la chiuvetă este un timp pierdut aiurea care s-ar putea preschimba în timp câștigat pentru a citi o carte, pentru a face o prăjitură, sau pur și simplu, pentru a ne odihni. Să nu-mi veniți și voi cu reproșuri, gen ,,lasă, că mama a spălat toată viața vasele cu mâna și trăiește și la 83 de ani”, așa cum îmi tot strecoară mormăind printre dinți, tot dragul de el...😉 

Iată principalele motive pentru care o gospodină ar vrea să dea uitării farfuriile pline de grăsime, oalele și tăvile cu resturi arse, uscate și să aleagă o mașină de spălat vase: 

  • economia de timp. Statistica spune că se economisesc 4 ore săptămânal dacă spălăm vasele la mașină în loc să le spălăm manual;
  • numericul familiei. Cantitatea de vase de spălat este direct proporțională cu numărul membrilor familiei, cu cât familionul e mai mare cu atât mai multe vase;
  • igiena sporită. Se știe că buretele de vase este o sursă continuă de bacterii, iar ca să fie suportabilă, apa de la robinet nu are mai mult de 50 de grade. Ei bine, mașina de spălat vase folosește apă la 70 de grade, deci „adio!” microbi;
  • vase și tacâmuri strălucitoare. Oricât ne-am strădui, manual nu vom obține aceleași rezultate;
  • economia în portofel. Factură mai mică la apă deoarece mașina de spălat vase folosește între 7 și 15 litri de apă pe ciclu de spălare, pe când manual, consumăm dublul cantității de apă pentru aceleași vase;
  • confortul personal. Fără stres și oboseală, manichiură perfectă, un film bun, o carte captivantă, o ieșire în oraș..., să mai continuu?
  • tehnologizarea casnică. Societatea evoluează și noi trebuie să ținem pasul cu ea.

De când în mintea mea a mijit ideea de ,,must have”, am început să caut informații pertinente pe diferite site-uri de profil. Nu visez cine știe ce modernitate, ci un exemplar bun, fiabil și trainic, care să-mi ușureze munca în bucătărie. Cu un search după ,,mașină de spălat vase performantă” încep să zburd din site în site, ca o albinuță din floare în floare, și aterizez întâmplător pe site-ul Toshiba.ro

Habar nu aveam că Toshiba face și mașini de spălat, nu numai automobile. Și am rămas foooarte plăcut surprinsă după ce am citit despre electrocasnicele lor: Toshiba nu excelează numai pe piața auto, ci are o vechime de 140 de ani alături de consumatori din peste 30 de țări, iar mașinile lor de spălat vase, utile și elegante, îmbunătățesc viața a milioane de persoane.

Ce m-a convins să cumpăr de la ei? În primul rând, numele, brandul japonez. Se știe că japonezii fac lucruri eficiente, trainice, dar în același timp moderne, cu design inovativ și tehnologie de ultimă oră. Dar să revenim la mașina de spălat vase: 

  • are propriul program de igienă Toshiba, care asigură un nivel ridicat de igienă pentru a realiza o spălare puternică la 70 de grade, deci adio microbi, bacterii, virusuri de pe vasele și tacâmurile mele!

  • aplicarea tratamentelor LIFE Protection în părțile mașinii care iau contact cu apa, deci filtrul antibacterial inhibă acumularea de microorganisme în interiorul acesteia, rezultatul fiind 99,99% bacteria free și zero urme de mucegai.
  • în filtru se află o lampă UV de dezinfectare pentru uciderea bacteriilor, deci un mare plus la capitolul igienă. Asta mă face să respir ușurată, deoarece de când cu pandemia, chiar mă simt amenințată din toate părțile, așa că prin funcția Toshiba Sanization am certitudinea unor vase igienizate ca la carte!

De la bun început am optat pentru o mașină de spălat vase free standing, deoarece pentru una incorporabilă ar fi trebuit să-mi modific mobila de bucătărie, lucru care includea o cheltuială în plus și foarte mult deranj. Pe site mai sunt disponibile mașini mini care nu necesită instalare, portabile, adaptabile la orice amenajare a bucătăriei și care dispun de funcția abur pentru sterilizare (veselă bebeluși, jucării, etc.). 

Pe site mai sunt disponibile și alte electrocasnice, de care m-am îndrăgostit și pe care le-am trecut la rubrica „big wish”: 

  • un aparat frigorific side by side cu 4 uși, de-a dreptul revoluționar, cu 3 sisteme independente de răcire, ce menține umiditatea adecvată în fiecare compartiment, păstrând mâncarea proaspătă cât mai mult timp. Este o combină pentru familie, cu 26 spații de depozitare, mult peste aparatele similare de pe piață. Are un compartiment de 91 de litri care poate fi transformat din congelator în frigider și invers prin simpla apăsare a unui buton;


  • un cuptor cu microunde care scurtează considerabil timpul de gătire, reîncălzește în aproximativ patru minute și decongelează rapid. Acesta poate găti în două etape, prin fierbere și fierbere prin înăbușire, are funcție de grill și ce mă face să-l ador, este că are 10 meniuri prestabilite, fără setări pe ghicite.
  • o mașină de spălat rufe cu uscător cu tehnologie SameLoads; aceasta dispune de iluminare cu leduri a tamburului, panou electronic rezistent la apă aidoma unui telefon performant, megahublou, garnitură antibacteriană, dar ce m-a lăsat perplexă are cel mai scurt program de spălare din industrie, de doar 10 minute. Cu o astfel de mașină pun hainele la spălat și în 45 de minute sunt pregătite de purtare. 

Fie că sunt aparate frigorifice, mașini de spălat sau cuptoare cu microunde, în toate se recunoaște amprenta japoneză, designul desăvârșit, conștiinciozitatea lucrului bine făcut, pasiunea pentru inovație, funcționalitatea maximă. Și uite așa căutând o mașină de spălat vase am descoperit un întreg univers al electrocasnicelor de calitate, Toshiba, care m-a cucerit definitiv! Ceea ce vă doresc și dumneavoastră!😊


Un comentariu: