Persoane interesate

miercuri, 20 octombrie 2021

Pentru o alegere bună, încercați balsamurile de rufe Silan Supreme

În urmă cu trei săptămâni primeam un email din partea Trnd care mă anunța că fac parte din proiectul Silan Supreme. Bineînțeles că m-a bucurat această veste, mai ales că urma să primesc gratuit două sticle din cel mai nou balsam Silan, lucru care s-a și întâmplat în următoarele zile. Adică am primit spre testare un pachet cu două sticle de balsam de rufe Silan Supreme Glamour și Silan Supreme Elegance, precum și 10 pliculete de balsam Silence Pleasure, împreună cu o sacoșă reutilizabilă din pânză.

Nu am așteptat prea mult, mai ales că venea week-end-ul - când bag o cantitate mai mare de rufe la spălat - și le-am pus la treabă. Rezultatul? Rufe netede, catifelate, prosoape pufoase, moi și mai ales impregnate cu un parfum rafinat și exclusivist, care mi-a amintit de mirosul parfumurilor de la marile case franțuzești. Formula concentrată ce conține milioane de particule care netezesc fibrele și le catifelează împreună cu persistența parfumului, sunt o garanție a unui lucru bine făcut. Silan Supreme Glamour m-a vrăjit cu amestecul de santal, flori și fructe, în timp ce varianta Elegance m-a sedus cu o aroma luxuriantă și rafinată a unui parfum de clasă. Preferatul? Elegance, fără doar și poate...


Concluzie? Recomand cu încredere achiziția noilor balsamuri Silan Supreme, atât pentru catifelarea și pufoșenia țesăturilor, cât și pentru mirosul plăcut și persistent. Cei care mă cunosc știu că nu recomand lucruri netestate și de a căror eficiență nu sunt convinsă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu