Persoane interesate

marți, 13 august 2019

Din experiența testărilor mele: parfumul Perceive Sunshine de la Avon

Fiecare dintre diminețile mele seamănă una cu alta, parcă ar fi copiate la indigo... Sau cel puțin cinci dintre ele socotind o săptămână. Același ritual al trezitului, al igienizatului, al îmbrăcatului... Și de câteva săptămâni încoace ... al parfumatului.
Însă, de când am descoperit parfumul Perceive Sunshine de la Avon, parcă diminețile mele au căpătat un plus de buna-dispoziție, de veselie și de culoare.
Parfumul a fost lansat în 2019 de către Avon și este un parfum floral fructat de damă. Notele de vârf sunt mango, bergamota și mandarina; notele mijloc sunt iasomia, mimoza și magnolia, iar cele de bază lemnul de santal auriu și moscul.


Parfumul are o constituție fragilă, dar în același timp puternică. Persistența însă nu este prea îndelungată. Mirosul său este unul suav, cu accente de prospețime debordantă, invocând o senzualitate și lascivitate accentuată.
Sticla cu pereți groși și capac transparent de plastic este aceeași cu care ne-a obișnuit Avon în decursul anilor de când a apărut gama Perceive și conține 50 ml de apă de parfum. Claritatea esenței este însă indubitabilă, având o cromatică gălbui-auriu spre ocru.
Perceive Sunshine este un parfum energic, luminos, strălucitor ca o rază de soare. Nu are note de agresivitate, ci mai degrabă îți dă o stare de energie creatoare.
L-am utilizat în fiecare dimineață la serviciu și l-am purtat la propriu, în geantă, folosindu-l atunci când mi s-a părut că aroma sa pălește. A căpătat și câteva admiratoare printre colegele de serviciu, cărora le-am sugerat o comanda. 😉
În concluzie, Perceive Sunshine a fost parfumul verii mele 2019 și nu m-a dezamăgit.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu