Conform regulilor trainingului modern, este nevoie de parcurgerea a cinci trepte pentru a convinge un potențial cumpărător să-ți cumpere marfa.
Parcurgerea celor cinci pași sau trepte trebuie făcută în mod gradual, firesc, fără să forțez nota, fără ca cel din fața mea să aibă sentimentul că-i bag pe gât produsul respectiv.
Cei cinci pași sunt: nevoia, securitatea, apartenența la comunitate, dorința de acumulare și satisfacția.
Pentru a ilustra într-un mod cât mai veridic cele afirmate anterior, vom recurge la un scenariu imaginar.
Decor: Magazinul tău, str. General Culcer Ioan, nr. 32, sector 6, București
Personaje:
Eu - vânzător amabil și dedicat la Magazinul tău
El - viitor cumpărător
Scena: din cumpărător indecis mă gândesc să-l transform în potențial cumpărător al unui sistem audio S2000Pro Edifier.
1. Îl conving că are nevoie de un sistem audio S2000Pro de la Edifier, îi induc nevoia de a-l cumpăra (lucru care nu poate fi prea greu, din moment ce el chiar se află la raionul respectiv dintr-un magazin de profil, deci am trecut de treapta nr. 1)
2. Îl conving că propunerea mea îi sporește confortul, siguranța și bunăstarea (Un sistem audio al tău îți asigură confortul psihic, îți îndeplinești o dorință arzătoare, un vis. Îți conferă siguranța unui lucru personal și de valoare) - treapta nr. 2.
3. Îl conving că cei care au cumpărat un produs similar au făcut o alegere inspirată și alegând produsul respectiv are acces la o comunitate selectă (E bine ca orice pasionat să aibă o astfel de „piesă” de calitate cu care nu faci decât să intri în normalitate, îți îmbunătățește imaginea. ) - treapta nr. 3.
4. Îl conving că propunerea mea îi oferă un plus față de ceilalți (Sistemul audio e un bun personal, numai al tău, o valoare, faci ce vrei cu el. E un indicator al nivelului tău de trai) - treapta nr. 4.
5. Îl conving că face o afacere bună și că va avea un sentiment de satisfacție depășindu-și condiția actuală (Până la urmă o astfel de achiziție este o realizare, o împlinire, ai satisfacția că ai lucrul tău de calitate) - treapta nr. 5.
Una din strategia managementului vânzărilor este de a acționa acolo unde este nevoie, de a mă adresa unui „public” țintă, de a folosi timpul așa cum trebuie și acolo unde există o nevoie de bază. Un vânzător bun nu este acela care vinde frigidere la polul nord, ci acela care știe locul unde le poate vinde, de exemplu, la ecuator.
Asul din mânecă
Edifier, o companie internațională cu afaceri în America, Europa, Orientul Mijlociu și Asia a intrat demult în domeniul producției muzicale. Pe lângă pasiunea pentru sunet, împinsă până la perfecțiune, tehnologia Edifier pune un accent deosebit pe design și calitate.
Sistemul de boxe S2000Pro, conceput pentru înregistrarea și mixarea la domiciliu, reprezintă superlativul în materie de eleganță a boxelor, remarcându-se construcția solidă din lemn masiv, conectivitatea multiplă și puterea sunetului de cristal. Acest sistem audio performant și luxos reprezintă cea mai bună alegere din categoria sistemelor audio de pe piață.
Folosește îndrumările de mai sus și oferă-mi feedbackul tău prin comentarii!
Articolul de mai sus a fost scris pentru SuperBlog 2017 - ediția de toamnă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu