Persoane interesate

miercuri, 11 aprilie 2018

Answear are răspunsul

Auzim de multe ori despre o reprezentantă a sexului frumos că este „o femeie stilată”. Cum arată o femeie cu stil? 
O femeie stilată va avea neapărat o ținută vestimentară impecabilă, la care se adaugă gesturile, mersul, alura, un amalgam de însușiri ce vor crea o feminitate infungibilă și care vor face din ea o apariție fermecătoare, după care întorci capul involuntar.  
Este complicat să fii o femeie stilată? Este destul de complicat, dar nu într-atât de mult. Femeile stilate  aleg întotdeauna outfit-uri personalizate, dar și haine la modă care să le reflecte gusturile deosebite și iubirea pentru fashion. 

Aflată în căutarea răspunsurilor în definitivarea unui stil personal, am dorit să-mi aleg o ținută completă pentru această primăvară, o ținută potrivită pentru mersul la birou, o ieșire în oraș, sau pentru un eveniment de după amiază.  Din clic în clic am ajuns pe answear.ro, unde am găsit răspunsul în colecțiile unor branduri de top. Aici am întâlnit piese de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii din peste 300 de mărci internaționale, care acoperă orice stil vestimentar.



























Adeptă a unui stil casual, am ales rochia Pantera de la Mango, practică, fluidă, în culori primăvăratice, de lungime medie, cu nasturi și croi drept, la care voi asorta o pereche de balerini Caprice din piele roz sidefat. 
Ținuta va fi completată de alegerea unei genți într-un ton coloristic asemănător.
Pregătită să întâmpin primăvara,  nu-mi rămâne decât să mă bucur de soare, căldură și mirosul îmbătător al cireșilor înfloriți...  
Voi ce stil vestimentar adoptați și care sunt piesele voastre preferate de pe answear.ro?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu