Persoane interesate

luni, 2 aprilie 2018

BlogATU(U) - atuurile unui blog de succes


Îmi amintesc că acum 9-10 ani când habar nu aveam cu ce se mănâncă bloggingul, navigând pe cărările sinuoase ale onlinelui, am întâlnit un nume care m-a surprins plăcut, Blogatu.ro.
Imediat, m-am gândit ,,ce idee mișto a avut tipul ăsta să-și numească blogul așa.... Blogatu.ro...”.
Apoi, parcurgându-i blogul și citindu-i articolele, a început să-mi placă și mai tare.

Blogatu.ro - Un blog de succes

Astăzi, 2 aprilie, Blogatu.ro împlinește 11 ani de activitate, lucru care spune multe despre experiența și maturitatea postărilor sale.
În spatele articolelor de pe blog se află un om admirabil, Marius Călugăru, unul dintre bloggerii cu ștate vechi din România și mai nou, unul dintre cei mai urmăriți vloggeri.
Este un tip normal, care folosește un limbaj uzual, obișnuit, fără cuvinte pretențioase, dar care transmit esențialul. Știe cum să capteze atenția interlocutorului și să se facă plăcut de la primele vorbe. Este un tip autodidact, care nu vine în fața publicului cu lecția neînvățată, având vaste cunoștințe în domeniul tehnologic, mai ales în materie de telefonie mobilă și electronice, review-urile sale la gadgeturi fiind foarte căutate și apreciate. Blogul său abordează arii largi de interes, făcând chiar rezumate la seriale turcești.

BlogAwards, TestArea, Advertising online, Review-uri - toate semnate Marius Ovidiu Călugăru alias Blogatu 

Activitatea de blogger a lui Marius nu se limitează doar la Blogatu.ro, ci a pus bazele unei platforme online, BlogAwards, primul site românesc care face legătura între bloggeri și diverse companii prin intermediul campaniilor și concursurilor.
De asemenea, emisiunea online TestArea cu 1718 urmăritori și canalul de You Tube Marius Ovidiu Călugăru cu 3739 urmăritori  sunt cele mai recente abordări ca vlogger.
Este prezent și pe toate platformele social media organizând o mulțime de concursuri ce au ca premii cele mai noi gadgeturi în materie de telefonie, tablete, navigatoare, etc..

Omul Marius Călugăru

Însă nu asupra activității sale ca blogger sau vlogger vreau să insist, ci asupra unei realizări personale, care pe mine m-a impresionat și mi-a stârnit admirația la maxim. Faptul că a reușit să slăbească 31 de kilograme fără vreo dietă minune, fără pilule, fără antrenamente istovitoare, este o chestie de admirat!
Eu fiind o persoană care are probleme cu kilogramele în plus, și având la activ câteva zeci de diete eșuate lamentabil, vă spun din propria experiență că este o chestie a naibii de grea să slăbești! În afară de o voință de fier, sunt necesare un grad ridicat de autodisciplină, determinare și o motivație puternică.


În vlogul său „Cum am slăbit 31 de kilograme în 12 luni fără dietă - 7 pași pentru o slăbire sănătoasă”, Marius Călugăru împărtășește celor interesați experiența sa timp de 12 luni pe drumul spre o greutate normală și o stare de sănătate mult mai bună.
Îmi doresc să am și eu măcar a 10 parte din ambiția lui Marius de a slăbi. Voi încerca și eu să calc pe urmele pașilor săi, din dorința de a-mi recăpăta măcar o parte din sănătatea pierdută.
Primul pas din cei 7 parcurși de Marius în 12 luni a fost luarea deciziei de a slăbi, apoi excluderea treptată din alimentație a pâinii.
Pașii nr. 3-4 au fost durata meselor și orarul fix . Dacă înainte timpul alocat mesei era de 4-5 minute, în timpul regimului masa s-a prelungit la 15-20 minute. Orele fixe pentru mesele principale sunt un alt atuu al regimului: 8:30, 14:00 și 18:30, iar între acestea, mici gustări alcătuite din fructe, salate sau sucuri de fructe.
Pașii 5-6: consum mare de apă, cca. 3-4 litri zilnic, renunțarea completă la sucuri acidulate și consum foarte mic de dulciuri.
Pasul nr. 7: mișcare.
Mărturisesc că nu mi s-a părut deloc dificil acest stil de viață, poate doar ultimul pas nu este pe placul meu, având în vedere că eu sunt sedentară.

Voi ce credeți despre „metoda Blogatu”? E grea? E ușoară? Ați fi dispuși să o încercați dacă ați avea probleme cu kilogramele în plus?



Un comentariu: