Persoane interesate

marți, 4 septembrie 2018

1, 2, 3... Start SuperBlog 2018!


Septembrie, luni, 2018...
Și pentru că e început de săptămână, zic să pășesc și eu cu dreptul în noua competiție SuperBlog 2018. Este a treia încercare pe care îmi doresc să o duc la bun sfârșit, deoarece la celelalte două „m-am înecat ca țiganul la mal”, ... poate din cauza lipsei de inspirație, poate datorita stresului prea mare generat de termenele limita, etc., etc. ...
SuperBlog este o competiție cu învingători, dar fără învinși, pentru că la final când tragi linie și faci bilanțul, toată lumea câștigă...

De data aceasta, însă, îmi doresc să fie altceva, să găsesc în mine suficiente resurse încât să depășesc toate obstacolele fie de natură inspirațională, fie din lipsă de timp ...
Îmi doresc să mă număr și eu printre participanții la Gală, să cunosc și eu monștrii sacri ai blogging-ului autohton, să socializez, să mă distrez... Dar mai mult decât orice, îmi doresc să scriu articole frumoase, care să meargă la inima cititorilor...
Deci, să vină 1 otombrie, să luăm startul...
Baftă și inspirație tuturor!

Un comentariu:

  1. Bine ai venit in SuperBlog - editia aniversara de 10 ani! Multumim pentru inscriere si iti amintim ca luni, 1 octombrie 2018, se lanseaza prima proba a competitiei. Daca vrei sa primesti probele direct in inbox, iti recomandam sa te abonezi la newsletterul nostru: https://blog.super-blog.eu/ Te asteptam cu drag la linia de start. Inspiratie si succes din plin!

    RăspundețiȘtergere