Persoane interesate

marți, 23 ianuarie 2018

Dorințe fără limite

Am pășit în noul an
Cu o listă de dorințe
Sper să nu fie în van
Ci să le bifez, cuminte,
La final de an să spun
Cu emfază, cu mândrie:
„Hai, că uite am reușit
N-a fost doar o teorie!”

Vreau să-mi fac timp pentru mine
Să mă îngrijesc mai mult
Să port doar ce-mi vine bine
Un stilist eu să consult
Să mă-nvețe ce să port
Ca o doamnă să apar
Fără cel mai mic efort
S-am un aer princiar.

Îmi doresc să merg lunar
La salon, la coafor
Mulțumită să declar
,,Freza asta o ador!”
Și să iau lecții de stil
Un machiaj să pot să fac
Să-mi găsesc un job util
Să-mi fiu eu mie pe plac!

Să călătoresc mai mult
Este cea mai hot dorință
Să am bani în buzunar
Doamne, de-ar fi cu putință...
Mi-aș dori zbor in Dubai
Și în Maldive vacanțe
Bun ar fi și un Bombay
De unde însă finanțe?

Ah... îmi doresc să scriu o carte
Despre o dragoste sublimă
Neîmplinită, fără moarte,
O dragoste anonimă.
Să citesc mai mult aș vrea
Dacă timpul mi-ar permite
Biblioteci aș devora -
Prima e dintre dorințe!

Anul ăst-am planuri mii
Vreau să mă autodepășesc
Nu cred că sunt fantezii
Am să lupt să reușesc.
Vreau degrabă s-acționez
Să-mi pun ordine în gânduri
Să pot să mă resetez
Ca să fiu prima în rânduri.

La final păstrez cireașa
De pe tort, e cea mai tare!
La dorințe e fruntașa
Din umila-mi prezentare.
ÎMI DORESC CA SĂ SLĂBESC
Să dau 15 kile jos
Prietenii să-i uimesc-
Jos țesutul adipos!

Și-ntr-a mea călătorie
LIMITLESS mi-e partener
Să slăbesc e o datorie
De onoare, depun zel!
Să-mi dau mie sănătate
Este tot ce îmi doresc.
La final de an, mai slabă
Să pot să vă povestesc
Cum am ajuns să fiu ,,scoabă”
Cu Reset by Limitless!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu