Persoane interesate

vineri, 23 februarie 2018

Start la Blogathon 2018


Începutul de an 2018, vine cu o nouă provocare pentru bloggeri. Adică Blogathon 2018, o competiție deschisă tuturor posesorilor de bloguri. 
Dacă simți că ai ceva de spus în mediul online, dacă vrei să povestești întâmplări, dacă vrei să împărtășești cunoștințe și experiențe cu ceilalți, dacă poți forma opinii, atunci vino în Campania Blogathon 2018 de pe platforma BlogAwards!
E un loc unde vei învăța lucruri noi, unde vei afla informații interesante, unde te vei descoperi pe tine însuți.
Lista campaniilor individuale este disponibilă pe platformă, deschizătoare de drumuri fiind campania Vitaldent.
La Blogathon 2018 există premii garantate pentru primii 40 de participanți. 
Îmi doresc să duc la bun sfârșit această provocare și dacă voi avea inspirație la scris, sper să obțin și un premiu.
Așa că, ce mai așteptați? Haideți pe Blogathon 2018

2 comentarii:

  1. Desi nu l-am luat in serios, desi multi fac comparatii cu celalalt mare concurs, mie mi-a placut mult. Mi-au placut premiile garantate, mi-a placut faptul ca am fost informati prin mail de fiecare data. Singura chestie aiurea a fost legata de cerinta unor sponsori de a sharui art.pe facebook (eu neavand cont). Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, si eu m-am simtit foarte apropiata sufleteste de Blogathon!E altfel! In sensul bun al cuvantului!

      Ștergere