Persoane interesate

joi, 15 noiembrie 2018

Scutul împotriva bolilor de sezon - mierea cu lăptișor de matcă de la Apidava

Așa cum am mai precizat în postările ulterioare, sistemul meu imunitar a avut de suferit de-a lungul timpului. Mai ales în urma unei amigdalectomii făcută acum 7-8 ani, răcesc extrem de ușor și nu-mi recapăt sănătatea până când nu urmez un tratament injectabil cu antibiotice puternice de ultimă generație.
Mulțumesc însă campaniilor de testare a produselor cu miere Apidava, care au contribuit simțitor la ameliorarea stării mele de sănătate, reușind astfel, să traversez o parte din sezonul rece fără niciun incident neplăcut în afara unor strănuturi rebele.
Un rol important l-a avut și mierea cu lăptișor de matcă. Lăptișorul de matcă este cel mai de preț produs al stupului și are reputația unui elixir al tinereții veșnice, deoarece regina stupului, singura de altfel care se hrănește cu această substanță, trăiește până la 5 ani comparativ cu suratele sale din stup care nu trăiesc decât maxim 45 de zile.
Acesta este secretat de glandele salivare ale albinelor și constituie principala sursă de hrană a larvelor în primele 3 zile de viață.
Lăptișorul de matcă conține o importantă cantitate de antioxidanți, minerale, vitamine (în special conține toată gama de B-uri), enzime, aminoacizi, etc., care stimulează sistemul imunitar în lupta cu răcelile, gripele și infecțiile. Tonic general al organismului, asigură un plus de energie și este un excelent stimulator al funcției reproducătoare.
Beneficiile consumului de miere cu lăptișor de matcă
- bună funcționare a sistemului cardiovascular (reduce colesterolul din sânge)
- previne stările de răceală și gripă
- crește rezistența organismului la stările de stres și suprasolicitare fizică și psihică
- îmbunătățește memoria
- ajută în stările depresive
- protejează ficatul
- stimulează producția de colagen
- reduce semnele îmbătrânirii.


Așa cum am precizat mai sus, am primit de la Brander și Apidava, un borcan de 250 g de miere cu lăptișor de matcă și 5 pliculețe de 12 g cu un nou produs - Miere cu antioxivita (Apioxivita Cocktail).
Există persoane care nu pot consuma direct lăptișorul de matcă în stare pură și de aceea cei de la Apidava s-au gândit să combine mierea cu acesta, astfel rezultând un produs cu un gust special, delicios și mai ales, sănătos, care poate fi consumat de oricine, mai ales de către copii.
Eu m-am bucurat de beneficiile acestui produs. Ce-ar fi să-l încercați și voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu