Persoane interesate

joi, 12 noiembrie 2020

O poveste cu Fares

A fost odată ca niciodată....

Așa încep de obicei, poveștile. Povestea care începe își are rădăcinile undeva, departe, in anul 1929 și este o poveste fără cunoscutul final ,,am încălecat pe-o șa/și v-am spus povestea așa”, deoarece ea continuă să-și scrie paginile una după alta și în ziua de astăzi, și va continua multă vreme de acum înainte...

Pe mirificele plaiuri ale unui ținut binecuvântat de Dumnezeu cu toate frumusețile pământului, creșteau odinioară o mulțime de plante, care de care mai frumoase și cu mirosuri mai îmbătătoare. Creșteau frumos și se dezvoltau, hrănite de pământul darnic, udate de ploi curate, fără impurități, încălzite de soarele blând care strălucea ca nicăieri pe acest pământ... Din când în când vântul zburdalnic le mângâia petalele făcându-le să murmure doine și balade... 

Și din plantele acestea încărcate cu har și binecuvântare divină, locuitorii meleagurilor de legendă își preparau leacurile și licorile magice, binefăcătoare pentru trupurile și sufletele lor. De aici își luau ei puterea, și frumusețea, și sănătatea! 

De aici, din inima Daciei, de la poalele Sarmisegetusei și-au început călătoria prin lume miraculoasele plante medicinale sub formă de ceaiuri, siropuri, alifii și uleiuri esențiale, - reunite sub acoperământul FARES -, care au alinat de-a lungul anilor, suferințele românilor de pretutindeni. 

Cu produsele Fares am făcut cunoștință din fragedă pruncie, chiar dacă atunci purtau altă denumire sub altă siglă. M-au însoțit de-a lungul devenirii mele ca om, fiindu-mi alături în momente dificile când sănătatea îmi era pusă în primejdie. Iarnă sau vară, mi-au îndulcit nopțile lungi de febră, mi-au strecurat în corp căldură și tihnă, mi-au limpezit gândurile și mi-au înmiresmat simțurile.  

Fie că erau ceaiuri, capsule, siropuri, tincturi sau unguente, produsele de la Fares au rămas o garanție a calității și grijii față de omul suferind.

În aceste vremuri tulburi când viața și sănătatea ne sunt amenințate de atâtea boli, gândul că există Fares, mă face să privesc cu speranță și încredere spre ziua de mâine. Am la îndemână o mulțime de remedii binefăcătoare care să mă ajute să traversez perioada aceasta incertă. Și mai știu că în Fares am un aliat de nădejde în întărirea imunității, astfel încât să-mi întăresc organismul și să previn îmbolnăvirile de sezon. 

Un exemplu în acest sens îl constituie Vitamina C din surse 100% naturale, care a adunat în compoziția ei tot ce e mai bun în măceșe, cătină și lămâie. Acest produs l-am primit spre testare alături de Imunitate cu 7 ciuperci. Vitamina C vine sub formă de 60 comprimate masticabile cu un gust plăcut, dulce-acrișor. Mie personal, îmi place foarte mult și mai că îmi vine să nu respect dozarea zilnică și să mai iau în plus un comprimat. Acestea se absorb foarte ușor în organism, constituind o măsură de prevenire a răcelilor și întărire a imunității.

Este știut de toată lumea că natura este ,,donatorul” tuturor remediilor benefice în lupta împotriva bolilor. Alături de fructe, legume, produse apicole, un rol aparte îl au ciupercile. Acestea conferă organismului rezistență și vigoare, putere și vitalitate. Al doilea produs primit spre testare de la Fares și foarte eficient în lupta împotriva bolilor de tot felul este suplimentul alimentar Imunitate cu 7 ciuperci. Cele 63 de capsule umplute cu pulberea ciupercilor vin ambalate intr-un recipient sigilat. Are un rol important în procesul de apărare al organismului împotriva microorganismelor patogene, are rol adaptogen, de tonic general, de protecție hepatică și renală, este antioxidant și reduce efectele negative ale chimioterapiei. Poate fi administrat și persoanelor care suferă de alergii, având o contribuție majoră în vindecarea acestora.

Astfel am înțeles eu să-mi fortific și să-mi pregătesc organismul pentru perioada rece care va urma. Pe lângă legume și fructe proaspete, pe lângă hrana cât mai naturală, îmi voi lua zilnic și doza de imunitate de la Fares, ceea ce vă recomand și vouă. 

Mulțumesc Fares pentru generozitate!

Să ne auzim și să ne revedem cu bine! 

Articol scris pentru proba nr. 15 la SuperBlog 2020.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu