Persoane interesate

joi, 22 februarie 2018

Dragoste la prima vedere


Mașinuța mea dragă, Golful meu iubit, iartă-mă dacă am greșit întorcând capul după Touaregul acela arătos și nărăvaș ca un armăsar participant la cursele de cai. 
Am păcătuit!
Suntem împreună de cinci ani, ne iubim, ne înțelegem de minune, mi-ai fost alături și la bine și la rău, m-ai dus răbdător unde mi-a trecut prin cap, am înfruntat împreună arșița și dogoarea soarelui spre mare, dar și ploile și zăpezile drumurilor de munte...
Dar ce să fac dacă altul mi-a furat mințile? E unul de la Sixt SH, diesel, alb, puternic, cu transmisie automată și tracțiune integrală.
Ce să-ți mai spun despre el? Că are 4x4, computer de bord, climatronic și ESP? Că este tot ce mi-am dorit vreodată în materie de autoturisme?
Că de atențiile și calitățile sale nu s-a mai bucurat decât un singur proprietar? Ba, mai mult, știu și cine a fost acel proprietar, având și acces la întreaga istorie a mașinii, deoarece toate documentele privind întreținerea și posibilele reparații vor fi puse la dispoziția mea. 
Iartă-mă dacă răsucesc cuțitul în rană!
Cei de la Sixt SH îmi oferă cel mai bun raport calitate-preț.
Iartă-mă, dar îl iubesc ca o nebună și mi-l doresc în garajul meu. Știu că este scump, dar și serviciile prestate sunt pe măsură: rapiditate în deplasare, confort, consum de motorină redus, dar mai ales, siguranță în trafic.
Cei care îl comercializează sunt o companie serioasă, cu servicii unice pe piață, oferind cel mai avantajos pachet de garanție - 2 ani din bară în bară în limita a 30.000 km, iar primul schimb de ulei este cadou din partea firmei.
Mi-l doresc să străbatem împreună drumurile șerpuitoare, eu cu pletele în vânt, el cu motorul turat la maxim! Eu, diafană și fericită, el puternic și ocrotitor!

Oooo... în câte locuri de poveste visez că mă va duce! 
Câte peisaje încântătoare îmi vor bucura ochii grație performanțelor sale! Și de câte ori mă voi urca la volan, jur că îl voi trata cu cea mai mare grijă, ca pe un tovarăș credincios și loial! 
Jur să îl respect și să îi satisfac toate dorințele: îi voi pune cea mai buna motorină, uleiul va fi de calitate, iar produsele de întreținere vor fi naturale și biodegradabile.

Nu fi trist, Golful meu drag... Știi și tu că nimic nu e veșnic! Muritoare mi-s și supusă greșelii...
Nu te voi părăsi, ci doar te voi lăsa să-ți odihnești caroseria în garaj, să îți liniștești motorul în tihna căminului... și din când în când vom ieși împreună la o plimbare scurtă până la pădure să-ți iei gura de aer proaspăt. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu