Persoane interesate

miercuri, 17 octombrie 2018

Salvați de service PCMadd


De multe ori pe parcursul existenței noastre, nu știm să apreciem ceea ce ne înfrumusețează viața și ne face să ne simțim bine. Este vorba de sănătate, de persoane dragi și chiar de lucruri materiale pe care ajungem să le îndrăgim și de care suntem legați sufletește. Iar atunci când suntem pe cale de a le pierde, ne simțim brusc debusolați, neștiind ce trebuie să întreprindem pentru a ne regăsi echilibrul interior...
Cam așa s-a întâmplat și în cazul meu, la slujbă, când mi-am pierdut întreaga bază de date stocată în computerul de serviciu. Aveam acolo sute de fișiere stocate pe ultimii 8 ani, fără de care activitatea mea profesională era compromisă 99%.
Toată agitația se datora unui virus care a afectat întreaga rețea de calculatoare din instituție semănând teamă și neliniște printre toți angajații care utilizau computere.
Salvarea tuturor a venit, însă, din partea firmei care asigura service-ul și mentenanța sistemelor IT, Madd Electronics Group, și care cu profesionalism și pasiune au îndepărtat problemele, atât hardware, cât și software, apărute în mod neprevăzut.
Au executat rapid devirusarea și recuperarea datelor, astfel încât eu și colegii mei să ne putem relua munca în cel mai scurt timp.

De ce service-ul Madd Electronics este bun pentru o afacere:

* Costuri mult mai mici decât în cazul unui angajat specializat;
* Dacă se externalizează serviciile IT, nu se mai percep impozite și taxe adiționale salariului angajatului, care dublează costurile;
* Echipa de service are membrii specializați pe domenii IT;
* Consultanță hardware și software gratuită;
* Asistență tehnică prin telefon și email în cazul problemelor care nu necesită deplasarea echipei;
* Menținerea echipamentelor într-o stare de bună funcționare permanentă.

Știți cu ce compar eu service PCMadd? Cu un spital în care pacienții sunt bietele computere virusate, defecte, traumatizate, îmbătrânite încât abia își mai duc ... fișierele. Iar cadre medicale sunt destoinicii angajați ai departamentului amintit.


                                                              sursa foto: pinterest.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu