Persoane interesate

duminică, 14 octombrie 2018

Vezi și crezi! Vindem-ieftin.ro îți face casa.

Se spune că nu e om adevărat cel care nu a crescut un copil, nu a plantat un pom și nu a construit o casă.
Dacă în primele două cazuri nu am întâmpinat mari greutăți ( am crescut un copil, am plantat și pomi destui), ei bine, în ultimul caz, aproape că am dat-o în bară. După drumuri istovitoare cu obținerea documentației și a autorizației de construire, iată-mă pus în fața celei mai mari provocări, ever: să încep construcția căsuței mele de vis.
Cu lista materialelor în mână, am început să colind magazinele de profil. Vă mărturisesc că de la prima interacțiune cu vânzătorii, am epuizat și dramul de răbdare pe care îl mai aveam după experiența anterioară.
Mă simțeam copleșit de atâția termeni nefamiliari, îmi era rușine că nu știam nimic despre materiale, dimensiuni, procedee...
Dezarmat, am dat să mă întorc acasă. Habar nu aveam care va fi următoarea mișcare.
La ieșirea din depozit, însă, dau nas în nas cu un fost coleg de liceu, pe care nu îl mai văzusem de ani buni, dar despre care știam că este un inginer constructor de succes la una dintre cele mai mari firme de construcții de pe piață.
După saluturile protocolare, din vorbă în vorbă, mă întreabă ce caut în magazin.
Plin de obidă, îi flutur listele cu materiale:
- Sunt epuizat de atâta alergătură. Vreau să-mi fac o casă și de două-trei zile colind magazinele și depozitele în căutarea necesarului de materiale. Ce are unul, nu are celălalt... Dacă la unul găsesc țigla metalică și uși de garaj, am avut surpriza să nu găsesc tâmplărie PVC ADF sau policarbonat. Și tot așa... Oare nu există un magazin care să le cuprindă pe toate de la A la Z?
- Stai, stai... dar tu nu ai auzit până acum de Casa de Comenzi vindem-ieftin.ro? E un concept nou și diferit pe piața de profil de la noi, efectiv este o casă de comenzi care nu are marfă pe stoc, nici costuri de manipulare a produselor, dar care scurtează drumul de la producător la clientul final, ocolind importatorii și distribuitorii, fără costuri de depozitare și manipulare, deci, prețuri mici la produse! Firma mea numai cu ei lucrează!
- Și unde găsesc depozitul ăsta? Dă-mi adresa mai repede!
- Online, prietene...Vindem-ieftin.ro.... totul la un click distanță! Simplu, elegant, ieftin...
Hai, să-ți spun și câteva avantaje dacă vei cumpăra de la ei:
• timp economisit: totul într-un singur loc;
• online poți compara ofertele și o alegi pe cea convenabilă ție;
• consiliere gratuită;
• marfă ambalată corespunzător și livrată direct de la producător;
• o economie de 10-20% față de orice alt magazin;
recenzii video pe site - garanție și siguranță în livrarea mărfii. Vezi și crezi!
Ce zici? Te-am convins?
- 100 %.
- Dar nu ți-am spus cea mai tare chestie: dacă filmezi livrarea comenzii și le trimiți filmulețul, beneficiezi de 100 lei reducere la comandă. Asta-i valabil atât pentru persoane fizice cât și pentru persoane juridice. Mai ieftin și mai bun de atât nu se poate!
- Te cred pe cuvânt, prietene! Îți mulțumesc pentru informațiile date! Mi-ai salvat viața și ...banii!


Acest articol a fost scris pentru proba nr. 4 a SuperBlog 2018!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu