Persoane interesate

miercuri, 27 februarie 2019

Spring SuperBlog 2019, o nouă provocare


Primăvara bate cu degete străvezii în geam ...
Starea de amorțire în care m-am complăcut în iarna trecută se cere alungată... Sunt aidoma unui ursuleț care a hibernat întreaga iarnă și care timid, își ițește năsucul afară când vede primele raze ale soarelui.
Și ce prilej mai bun să mă scutur de moleșeală decât competiția Spring SuperBlog 2019, care a fost lansată în mediul online cu surle și trâmbițe?
Mă aliniez și eu la linia de start și sper să nu abandonez cursa, așa cum s-a întâmplat ultima oară. În toamna trecută, cel mai mult mi-au dat de furcă termenele limită, pe care nu am reușit să le respect, fiind astfel penalizată cu destul de multe puncte. Activitatea stresantă de la serviciu și-a pus amprenta pe participarea mea, dar, probabil nu am scris nici suficient de convingător încât să primesc punctaj mai mare, așa că am abandonat cursa după primele 3 probe.
Nu-i vorbă, și acum am ceva îndoieli în ceea ce privește actuala participare, în sensul că și de această dată stresul la locul de muncă este înmiit... și iar termenele limită care mă sperie. Îmi amintesc că într-una din competițiile trecute am primit o penalizare de 10 puncte, numai pentru că postasem articolul la ora 00:02.
Dar, în fine, ce a fost, a fost, ce va fi, va fi...
Trebuie să privesc înainte cu încredere și multă speranță.
Competiția de anul acesta se desfășoară în intervalul 1 martie - 18 aprilie 2019, sponsorii renumiți și darnici, probele incitante, deci...
O nouă provocare mă așteaptă!
Succes tuturor și o primăvară însorită și zâmbitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu