Persoane interesate

marți, 5 iunie 2018

Profesioniștii zâmbetului

Aflată în căutarea unui stomatolog bun care să-mi rezolve cel puțin o parte din problemele dentare cu care mă confrunt, nu știu cum am ajuns pe site-ul unui cabinet stomatologic unde m-a întâmpinat un zâmbet cald, alb și seducător.
Da, am scris bine... Zâmbetul a fost cel care m-a atras: de la primul click, pe ecran m-a întâmpinat o domnișoară zâmbăreață care mi-a dat curaj pentru al doilea click...
Așa am descoperit Clinica Dr. Andrei Capra, unde activează opt doctori experimentați, în patru departamente medicale și care au avut ca rezultat al muncii lor peste 1500 de pacienți mulțumiți.
Aici își desfășoară activitatea medici stomatologi competenți și cu o vastă experiență, care folosesc aparatură stomatologică de ultimă generație și mențin renumele clinicii în topul celor mai performante clinici stomatologice la nivel local și național.
Structurat pe patru departamente: endodonție, estetica dentara, implantologie & chirurgie și ortodonție, personalul clinicii stomatologice Dr. Andrei Capra, prin profesionalismul și calitatea serviciilor oferite au crescut prestigiul clinicii și au câștigat foarte mulți pacienți.



Tratamentul endodontic cu ajutorul microscopului reprezintă una dintre cele mai eficiente metode de tratare, asigurând o rată de reușită de 90%, față de tratamentul endodontic clasic care are o rată de reușită de 50-60%.
Estetica dentară care constituie o provocare pentru fiecare medic stomatolog, este aici la ea acasă! În cabinetele clinicii sunt create cele mai frumoase și strălucitoare zâmbete prin fațetare dentară.
Implantologia & chirurgia. Aici implantele dentare au o rată de succes de 98-100%, arătând exact ca dinții naturali, iar în funcție de grija manifestată de pacient postimplant, acestea pot să dureze și o viață.
Ortodonția este ramura stomatologiei care se preocupă de corectarea malformațiilor dentare. La clinica Dr. Andrei Capra se poate opta pentru ortodonție clasică (aparate dentare), ortodonție instantanee sau cea mai modernă tehnică invizibilă de aliniere dentară numită Invisalign.
Pe lângă toate aceste tratamente stomatologice, la clinica Dr. Andrei Capra se fac și tratamente de înfrumusețare cu microinjecții cu acid hialuronic sau botox, ștergerea ridurilor, mărirea buzelor, rinoplastie nechirurgicală.



Nu-i așa că v-am captat atenția, stimate doamne și domnișoare?
Pentru a vă spori frumusețea, nu aveți decât să vă programați la această clinică și să vă lăsați pe mâna profesioniștilor de aici! Nu veți regreta!

4 comentarii:

  1. Ce pacat ca stau in provincie! As fi vrut sa beneficiez de asemenea servicii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, distanta este un impediment. Dar cine stie, poate clinica are planuri de extindere si in provincie!

      Ștergere
  2. Si eu am nevoie de un implant dentar, de aceea sunt in cautarea unei clinici stomatologice bune...

    RăspundețiȘtergere