Persoane interesate

miercuri, 17 octombrie 2018

Pentru termoizolația casei mele am ales Polistiren online

Grea misiune când te apuci să contruiești o casă! Pe lângă atâtea chestii birocratice de care te izbești, cum ar fi proiect, autorizație de construire, etc., greul intervine atunci când trebuie să procuri materialele de construire ca să te apuci de treabă. Asta dacă alegi să o construiești în regie proprie, fără să apelezi la vreo firmă de construcție. 
Bine că am trecut de faza asta acum zece ani! Mi-am văzut căsuța înălțată, am terminat și finisajele interioare, am mobilat-o în proporție de 80%, m-am și mutat în ea, dar ce mă fac cu finisajele exterioare? Trebuie neapărat să fie izolată pe exterior, altfel voi munci doar ca să-mi achit facturile la utilități! Și când zic utilități mă refer în special la alimentarea cu gaze naturale care, dacă nu izolez urgent casa, mă va duce în sapă de lemn!

Ce și cum caut?

Zis și făcut! În primul rând trebuie să găsesc un furnizor (magazin) unde să existe absolut tot ce am nevoie pentru izolarea termică, fără să fie nevoie să alerg între mai multe locuri după una-alta, să irosesc timp și bani.
Și cum să fac asta dacă nu online? De la prima căutare pe Google, descoper un site care are tot ce-mi dorește inima în materie de izolații. Se numește Polistiren.online.
 Așa cum îl recomandă numele, este un magazin specializat în toată puterea cuvântului, găsind aici, absolut tot ce ai nevoie pentru izolația unei clădiri.

De ce să cumpăr de la Polistiren Online?

Pentru că are la activ o experiență de mulți ani în online care a condus la o mulțime de clienți mulțumiți, conform review-urilor de pe site.
În ofertele sale se regăsesc produse de înaltă calitate, articole pentru finisaje interioare și exterioare, termoizolație și hidroizolație, accesorii termosistem sau pur și simplu, pachete termosistem la prețuri foarte avantajoase. 
Pentru a comanda produsele prezentate, cumpărătorii pot contacta reprezentanții de vânzări prin telefon, fax sau email, care vor acorda consultanță și vor oferi toate informațiile necesare finalizării comenzii. 
Pe lângă raportul bun calitate-preț, există și o diversificată modalitate de plată.
Plata cu numerar - se face în lei la ridicarea produselor din depozit sau la livrarea produselor în șantier sau la domiciliul clientului.
Plata cu cardul - se poate efectua în momentul ridicării produselor din depozitul Polistiren.ro, prin intermediul terminalului POS existent. Sunt acceptate carduri Visa și Mastercard. 
Plata prin ordin de plată - se face în baza unei facturi proforme, livrarea făcându-se după confirmarea plății. 
Printre alte faciltăți, Polistiren.ro mă răsplătește și cu transportul gratuit în anumite condiții. 
Livrarea mărfii se face atât prin parcul logistic propriu cât și prin curier.


În sfârșit m-am decis!


Alegerea mea în materie de izolație termică s-a oprit la vată bazaltică fațadă de exterior, care îmi promite o izolare de calitate, ignifugă, confort și căldură în căsuța mea. În continuare pun în coș toate articolele necesare realizării unei lucrări de calitate: adeziv, plasa de armare, dibluri, etc. Având în vedere că sunt și clienți care sunt paraleli cu tot ce înseamnă materiale de construcție, depozitul oferă și consultanță de specialitate în alegerea celor mai potrivite materiale pentru realizarea proiectelor. 

Concluzii

Iată ce ușor mi-am achiziționat materialele, în maxim 1/2 oră (incluzând și comparări de prețuri cu alte site-uri și păreri ale cumpărătorilor, ca să-mi fundamentez decizia!), scutind timp, bani și nervi!
Aș vrea să aflu și părerea voastră vis-a-vis de experimentul meu online... 
Voi cum procedați când trebuie să faceți anumite amenajări?

P.S. În viitorul foarte apropiat, voi achiziționa de aici și tencuiala decorativă al cărei preț mi se pare foarte atractiv.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu