Persoane interesate

joi, 4 aprilie 2019

Întâlnire cu iubirea la cafea

Există milioane de arome și parfumuri în lume, dar niciuna nu întrece mirosul unei cafele proaspăt măcinată dimineața. Ați băgat de seamă că în zilele noastre locul celebrului Cupidon a fost luat de licoarea magică venerată de toți, cafeaua?
Iubiri de poveste, despărțiri dureroase, chiulul de la ore, pauzele de relaxare, revederile, toate se consumă la o cafea. Între două căni de cafea se înfiripă o mare dragoste, se pun bazele unui proiect de succes, se frânge o inimă, se încheie o afacere, se scrie o poveste, se râde, se varsă lacrimi.
Pentru că o cafea nu rămâne niciodată o simplă cafea.
Neagră, simplă, cu lapte sau frișcă, frappe sau macchiato, cafeaua este prim pasul unui drum, este început de zi, plăcere (ne)vinovată, izvor de energie, este aromă, gust inconfundabil, trăire...
Clasicele invitații: Ieșim la o cafea?, Hai la mine la o cafea!, Ne vedem la o cafea?, Dai o cafea?, sunt tot atâtea prilejuri de a socializa, de a vedea pe cineva, de a consolida prietenii.


Așa a început și povestea mea, de fapt, a noastră. La o cafea.
Îmi beam liniștită cafeaua la restaurantul unui hotel din Brașov, unde mă cazasem pentru un curs. Cafeaua mare, neagră ca noaptea, amară precum păcatul, era atât de delicioasă, încât pentru câteva clipe am închis ochii de plăcere. Nu sunt sigură, dar cred că am și oftat ușor... Gestul meu a fost insesizabil pentru restul lumii, dar pentru el, nu. A rămas împietrit, uitându-se la mine cum savuram licoarea fermecată. Aproape în aceeași clipă, privirea mi-a fost atrasă de el ca de un magNET.
I-am zâmbit direct și din priviri l-am invitat să-mi țină companie. Ceea ce a și făcut. A comandat și el o cafea și așa am început o conversație care nici nu știu cât a durat. Cred că preț de încă două-trei cafele. Ne-am plimbat verbal prin literatură, artă, muzică, iar la sfârșit aveam senzația că ne cunoaștem de o viață.
În zilele următoare, am luat la rând cafenelele, pub-urile și barurile unde am încercat toate sortimentele de cafea, am experimentat toate stilurile de râs și am gustat din primele mângâieri și sărutări cu aromă de cafea. Avea ochii de un albastru ireal, în care păream că mă cufund  ca într-o mare calmă și binefăcătoare. Și vorba blândă și domoală, presărată cu zâmbete fermecătoare. Și atingeri delicate ca faldurile mătăsii.
Întorși acasă, (eram amândoi bucureșteni), întâlnirile cu el au devenit tot mai lungi și mai dese, iar absențele.. de nesuportat.
Astfel că sfârșitul de an ne-a găsit împreună, căutându-ne o casă „a noastră”.
Acum, am găsit-o, am aranjat-o cu toate cele necesare: mobilă, electronice, obiecte electrocasnice...
Un singur lucru ne mai lipsește: ca mari „consumatori” de cafea, ne dorim și noi espressorul nostru care să ne conecteze fiecare dimineață la realitate.
Soțul meu a căutat pe site-urile de profil promoții espressoare, iar astăzi s-a oprit asupra unui espressor din magazinul online magNET.ro, complet automat cu multe opțiuni pline de savoare pentru personalizarea cafelei. Este vorba de Philips EP5311/10 (Piano White) seria 5000, care memorează cu ușurință concentrația, intensitatea și temperatura pentru fiecare băutură. Fiecare ceașcă de cafea băută dimineața în doi, în căldura casei noastre, este o rememorare a primei întâlniri.
Așa că, dragilor, ce ziceți, bem o cafea împreună? Sunteți invitații noștri...

Surse foto: magNet.ro.
Acest articol a fost scris pentru proba nr. 13 la Spring SuperBlog 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu