Persoane interesate

joi, 11 aprilie 2019

O căsuță, un turn și-un pod - cazare cu Travelminit

   Privesc fascinată de la fereastra camerei, panorama care se desfășoară în fața ochilor mei, cu crâmpeie de viață, cu forfota oamenilor grăbiți, cu stoluri de porumbei ce zboară pe fâșii de dimineață senină. Turiști cu aparate foto sau telefoane în mâini pentru cel mai reușit selfie, localnici  care trec grăbiți prin Piața Sfatului și se pierd pe străzile din jur, toți reușesc să-mi creeze tabloul perfect al unei zile minunate.
Aseară, târziu, ne-am cazat aici pentru două zile, la pensiunea La Maisonnette din Brașov, și obosiți fiind de pe drum nici nu am observat cât de fermecător este acest loc. Camera noastră cu mobilier de lemn masiv pictat în stil săsesc-transilvănean, are un iz de vechi ținând seama că întreaga pensiune a fost atestată documentar din secolul al XV-lea, dar actuala formă aparține secolului al XVIII-lea, când a fost renovată. Fereastra are vedere largă spre Piață, iar în stânga spre Biserica Neagră și în dreapta spre Calea Mureșenilor.


Oprirea de aici face parte dintr-un itinerar mai amplu, gândit acum două, trei luni când am făcut rezervare online, prin Travelminit, folosind tichetele de vacanță primite de la angajatorul meu. Acestea sunt niște vouchere cu valoare tipărite (pot fi și electronice), în valoare de 1450 lei/persoană, care pot fi utilizate pentru plata vacanțelor doar în hotelurile și pensiunile din România, acoperind servicii de cazare, masă, programe sau tratament balneoclimateric. Aceste tichete sunt primite de toți angajații din sectorul bugetar, dar și de cei de la privat dacă angajatorul dorește să ofere acest beneficiu și au valabilitate un an de la data emiterii.
Eu și soțul am optat pentru un itinerar mai complex incluzând pe lista două nopți în Brașov, o noapte în Sighișoara și două în Sibiu. Vreau să beneficiez la maxim de acestă săptămână de concediu, deoarece simt nevoia unei perioade de relaxare și destindere după toată agitația de acasă și de la slujbă. Transportul am ales să-l facem cu mașina personală pentru a nu depinde de orarul autocarelor sau autobuzelor.
Datorită faptului că suntem cazați în zona ultracentrală a Brașovului, astăzi vom vizita Piața Sfatului, Biserica Neagră, Muzeul de Artă, Muzeul Județean de Istorie și pe cel al Civilizației Urbane. Mâine, continuăm cu alte obiective turistice și vom vedea ce-o mai fi! Nici în privința mâncării nu ne neliniștim: vom servi micul dejun aici, iar centrul vechi este plin de cafenele și restaurante, sigur vom găsi ceva pe plac.
În Sighișoara vrem neapărat să vizităm Turnul cu ceas, Scara acoperită și Turnul Cizmarilor, iar în Sibiu vrem să vedem Podul Minciunilor, Muzeul Brukenthal și Dumbrava Sibiului.



Pentru întreaga călătorie am făcut plata cu tichete de vacanță prin Travelminit, și ne-am încadrat perfect în suma de 1450 lei.
Travelminit.ro a reușit încă din 2013 să fie una dintre cele mai prolifice platforme de rezervări online, preferată de familii, grupuri sau organizatori de conferințe, care pune la dispoziția doritorilor peste 1500 locuri de cazare în hoteluri, cabane, pensiuni, vile pentru care se pot folosi tichete de vacanță. 
Dacă valoarea acestora este mai mare decât valoarea rezervării, se solicită servicii suplimentare până la valoarea tichetelor, iar dacă valoarea este mai mică se va plăti diferența la fața locului.
Eu am utilizat tichete Sodexo, dar pe Travelminit sunt acceptate toate tipurile, am intrat pe platformă mi-am ales traseul, iar apoi am trimis o rezervare a cazărilor alese, menționând că voi achita cu tichete de vacanță. Apoi după confirmare, am trimis tichetele prin curier la sediul din Cluj-Napoca, menționând pe plic numărul rezervării. Se pot trimite și prin poștă, dar am preferat curierul pentru că este mai sigur.
E simplu, nu-i așa? Pentru că Travelminit garantează clienților o calitate a serviciilor în cele mai bune condiții.

Surse foto: Travelminit.ro.
Articol scris pentru proba nr. 16 la Spring SuperBlog 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu