De pildă, în lume sunt milioane de femei care și-au clădit cariere sau afaceri de invidiat, la fel cum există milioane de bărbați care își iau concediu de paternitate pentru a-și crește copiii. Femeile muncesc cot la cot cu bărbații, iar aceștia se implică tot mai mult în treburile casnice. Granițele între „lumea bărbaților” și „lumea femeilor” s-au micșorat de la sine, încât au devenit insesizabile, ambele tabere având acces nelimitat pe teritoriul „advers”.
Vremea când un bărbat se mulțumea cu un banal șampon sau cu un gel de duș „no name” se pare că a apus demult. Acum, raftul cu cosmetice din baie a ajuns să fie împărțit echitabil între el și ea. Dacă până acum nu se acorda suficientă atenție cosmeticelor pentru bărbați, iată ca a venit vremea să se simtă și ei băgați în seamă.
Diferența dintre bărbați și femei este că bărbații sunt mai pretențioși în alegerea unui produs, dar o dată convinși de calitățile acestuia îi devin fideli, pe când femeile au mereu tendința de a încerca produse noi.
De exemplu, în trecut un bărbat era reticent în folosirea unei loțiuni de corp din cauza pilozității corporale, acum însă, majoritatea bărbaților tineri au renunțat la acest simbol al virilității și nimic nu-i mai împiedică să folosească crema de corp după bunul plac.
După părerea specialiștilor, deși pielea bărbaților și a femeilor au același pH, există totuși diferențe în sensul că pielea bărbaților conține o mai mare cantitate de colagen care o face mai fermă, mai groasă și fără tendință de a forma mici depozite de grăsime. Ridurile tind să se formeze mai greu și mai târziu pe pielea masculină decât pe cea feminină, datorită echilibrului hidrolipidic. În plus, pielea masculină transpiră mai mult și mai abundent decât pielea feminină, deoarece are mai multe glande sudoripare.
Mai multe branduri din industria cosmetică, prezente pe piață au inclus în palmares o ofertă bogată de produse cosmetice pentru domni, pe lângă clasicele deodorante și after-shave-uri. Printre acestea se numără și brandul românesc Farmec, care situează pe primul plan grija și respectul pentru clienți precum și valori ale companiei: pasiune, tradiție, inovație.
sursa foto: farmec.ro
Recent, Farmec a luat decizia de a-și extinde linia produselor pentru bărbați, lansând Gerovital Men, o gamă care conține produse 100% românești dedicate bărbaților. Acestea se adresează bărbaților de toate vârstele, dar mai ales celor trecuți de 30 de ani, care sunt activi și orientați spre performanță. Noutatea acestei game constă în faptul că pe lângă produsele de și după ras, gel, deodorant sau șampon, mai conține cremă antirid cu acid hialuronic, fiole anticădere și fiole cu acid hialuronic 5% Gerovital Men. În aceste produse de performanță pe toată linia, specialiștii de la Gerovital au combinat ingrediente active de ultimă generație, extracte vegetale și acid hialuronic.
sursa foto: farmec.ro
Prin ce diferențiem produsele cosmetice pentru bărbați de cele pentru femei?Prin parfum și compoziție. Bărbații nu se dau în vânt după mirosuri dulci, preferând aromele fresh sau tari, masculine. Femeile în schimb preferă mirosurile fructate sau florale.
În comparație cu pielea femeilor, cea a bărbaților este mai dură și mai rezistentă, motiv pentru care semnele de îmbătrânire apar mai târziu, după 30-40 de ani. Pentru a contracara acest neajuns, specialiștii de la Gerovital - Doctor în frumusețe, au conceput un ser special ambalat în fiole cu acid hialuronic 5% pentru pielea masculină, care asigură o hidratare optimă după bărbierit, o piele netedă și fără riduri. După numai 10 zile de folosire, acestea revitalizează tenul maxim și îi conferă elasticitate și rezistență.
Concluzia acestui articol este că bărbatul și femeia sunt două jumătăți ale unui întreg și indiferent de calitățile și defectele celor două jumătăți, doar împreună vor fi un tot unitar, frumos și perfect.
Articol scris pentru proba nr. 14 la Spring SuperBlog 2019.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu