Persoane interesate

miercuri, 24 aprilie 2019

Lucian Blaga

Oprește, Doamne, trecerea! Știu că unde nu e moarte nu e nici iubire - și totuși, Te rog; oprește, Doamne, ceasornicul cu care ne măsori destrămarea.”

“În mine se mai vorbeşte şi astăzi despre tine.” 

“Nu ştii, ca numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?

“O singură rugăciune am: Doamne să nu mă laşi niciodată să fiu mulţumit de mine însumi.”

“Viaţa mea a fost tot ce vrei,
câteodată fiară,
câteodată floare,
câteodată clopot-ce se certa cu cerul.” 

“Visurile împlinite ne îmbătrânesc.” 

“Îţi mai aduci aminte ziua când ai luat soarele şi mi l-ai pus în suflet?” Luntrea lui Caron

“Poţi dori ceva aşa de chinuitor şi de tare, încât, îndeplinindu-ţi-se, nu te mai bucuri: te-a costat prea mult suflet.” 

“În întunericul meu locuiești
de atunci ca o stea în fântână.” 

“De unde-şi are raiul lumina?  Ştiu: îl luminează iadul cu flăcările lui!”

 “Soarele nu-și ascunde petele cu minciuni, ci cu un prisos de lumină.”

“La o desăvârşită linişte şi mulţumire sufletească ajunge de obicei numai mediocritatea, care se divinizează pe sine însăşi.” Peisaj si amintire









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu