Persoane interesate

marți, 16 aprilie 2019

Pariu pe o idee (o poveste repovestită)

A fost odată un băiat inteligent și perseverent care își dorea să reușească cumva în viață. Dorea să afle și să aplice rețeta succesului, iar pentru a reuși era dispus să renunțe la multe lucruri și să facă multe sacrificii. Plus că era suficient de nebun să creadă că poate schimba un sistem.
Deși făcea parte din tagma afaceriștilor de succes, administrând câteva firme cu rezultate financiare ascendente, își dorea altceva.
Momentul de cotitură din viața sa a venit după o lectură interesantă într-un tren care avea să îi schimbe în totalitate viața. Deja un gând îi dădea târcoale de ceva timp și era legat de pizzeria neobișnuită - Dodo Pizza.
„Și tocilarii pot fi antreprenori”. De ce nu și el la Dodo Pizza? După numai o zi s-a hotărât să cumpere o franciză Dodo Pizza, dar a fost refuzat.
În acel moment, provocarea fusese lansată.
Ce a făcut eroul nostru? Pleacă în locul de baștină al Dodo Pizzei, tocmai în nordul Rusiei. Acolo îl convinge pe autorul cărții și al afacerii că este un tânăr destoinic și de încredere, care merită să îi fie partener. Entuziasmul și perseverența sa au convins și astfel aduce prima dodo-pizza în Brașov.
Visul său pierde însă din înălțimi și pare să se prăbușească. Dar ambițios din fire, investește mai mult în ideea sa. Împrumută bani, îmbunătățește procesele de producție, livrează un produs mai bun într-un timp redus și ...reușește!


Mereu în centrul atenției sale a stat clientul.
Și-a dorit ca acesta să fie mulțumit de produsul său, precum și de calitatea serviciului de livrare. Iar datorită conceptelor noi introduse în afacerea sa, reușește să-și extindă lanțul pizzeriilor și în capitală.
Însă visul său pare să nu aibă limite! În paralel cu dezvoltarea afacerii se lucrează la sistemul de vindere a francizei transformând Dodo Pizza Romania în Dodo Pizza World!
La Dodo Pizza totul este neobișnuit, începând cu oamenii Dodo, continuând cu rețetele neobișnuite și terminând cu blogul Dodo Pizza. Comunicarea cu clientul, transparența totală în procesul de producție și grija pentru calitatea produsului livrat par să fie ingredientele unei rețete de succes descoperită de echipa Dodo. Antrenând oameni mari și copii deopotrivă, Atelierul de pizza este un motiv de distracție, dar și de învățare. La fel și blogul neobișnuit cu articole citite pe nerăsuflate!
De fapt, întregul concept al afacerii este o provocare lansată pentru oricine! Pentru că înainte de toate Dodo este un vis care crește și se dezvoltă odată cu oamenii care îl clădesc!

Dodo Pizza vrea să fie mai mult decât o pizzerie care vinde pizza, să fie clar. Prin toate acțiunile sale transmite, în primul rând, ideea de unitate, de timp petrecut împreună cu familia și prietenii, de sinceritate față de toți cei care interacționează cu Dodo Pizza: clienți, angajați, parteneri sau colaboratori.” 
Scopul companiei Dodo Pizza România este să deschidă 100 de pizzerii în toată țara până în 2025. Este o mare provocare pentru care se depune efort și dăruire. Este un scop măreț și conștienți fiind de influența factorilor interni, externi, sociali, politici și mai ales economici, compania se bazează pe 3 elemente cheie: tehnologia, transparența și entuziasmul antreprenorilor. Și totuși, care este rețeta succesului? Dodo Pizza are rețete doar pentru pizza, pentru succes are un singur ingredient: Oamenii Dodo”


Articol scris pentru ultima probă a Spring SuperBlog 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu