Persoane interesate

luni, 9 octombrie 2017

Doamnă Toamna, îți cer iertare...

,, Doamnă Toamna, îți cer iertare
Că în visu-mi fantezist
Plin de dor și de culoare
Îndrăznesc să-ți fiu stilist.

Mai curând te văd fecioară,
Sus pe deal, în vie
Cu cosițe arămii
Îmbrăcată-n ie.

Porți pe creștet cununiță
Din flori de mălin
Zâmbitoare tu închini
Un pocal cu vin.

Nu sunt nici Chanel, nici Bote
Nici măcar Westwood
Provocării de la Answear
Vreau să îi răspund.”

Dacă ar fi să personific anotimpurile, atunci cu siguranță Primăvara ar prinde viață în trupul gingaș, subțire ca un lujer de crin al unei adolescente rebele, blondă, îmbrăcată nonconformist în culori vesele, Vara ar fi o tânără în căutarea propriului stil, exuberantă și zveltă, cu părul șaten revărsat pe umeri, Toamna ar fi întruchipată de o doamnă desăvârșită, sofisticată, cu părul arămiu prins într-un coc spaniol, plină de rafinament și eleganță, în timp ce Iarna ar lua chipul unei bunicuțe respectabile cu păr alb, dar cu multă prestanță.

Acum pentru că am realizat portretele anotimpurilor, îmi voi lua în serios rolul de stilist al Toamnei, străduindu-mă să o îmbrac corespunzător vârstei sale și viziunii mele. Pentru asta am la dispoziție un întreg dressing virtual cu produse 100 % originale, numit Answear.ro. Îmi voi alege de aici articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte oferite de peste 300 de branduri internaționale de top, ce o vor pune în valoare pe doamna Toamna.
Pentru început i-aș alege un body rafinat și dantelat, de cea mai bună calitate de la Etam - Body Sepia negru, care o va face să se simtă sexi, dar și confortabil. Marilyn Monroe spunea: „Dați-i unei fete pantofii potriviți și ea va cuceri lumea”, eu zic: „Dați-i unei femei lenjeria potrivită și ea va cuceri Universul.”
Și cum vreau ca doamna Toamna să mergă la un bal de caritate va purta neapărat o rochie midi din colecția Trussardi, simplă, dar fină și elegantă, care îi va pune în valoare silueta perfectă. Întrucât participă la un eveniment sobru, nu va fi accesorizată prea mult, doar cu o pereche de cercei roșii Mango - Cercei Pablo și un ceas Fossil - ES4007. Va purta o geantă Love Moschino ce va constitui pata de culoare a acestei tinute, asortându-se cu cerceii roșii.
În picioare va purta o pereche de ghete de piele de la Pepe Jeans - botine Hanna, foarte comode și elegante. Aceste ghete au spatele călcâiului ridigizat, sunt de culoare neagră, cu inserții elastice și cu tocul gros.
Voi desăvârși ținuta prin alegerea unui palton subțire, bej, adecvat anotimpului, de la Silvian Heach, care îi va conferi eroinei mele un aer distins. Acesta face parte din categoria paltoane damă elegante care se găsesc din belșug pe site-ul answear.ro. 
Coafura va fi simplă constând într-un coc spaniol situat la baza capului.
În compoziția acestei ținute am avut în vedere și latura practică prin alegerea unor piese perfect purtabile, cât și latura estetică, esențială pentru o femeie.








Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017 - ediția de toamnă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu