Persoane interesate

duminică, 15 octombrie 2017

Swiss Solutions - locul unde zâmbetul este la el acasă

Acum trei ani, în dimineața când șeful mi-a trântit nervos proiectul pe birou, spunându-mi că îl vrea tradus pentru partenerii turci nu mai târziu de dimineața următoare, am crezut că mi s-a năruit cerul în cap. Cine să-mi traducă mie 259 de pagini cu detalii tehnice într-un timp așa scurt și în limba turcă?
Întrebarea aceasta a avut ca efect încă un rid între sprâncene, până mi-a venit ideea să sun un prieten, care a  fost foarte amabil. „Vezi că cei de la Swiss Solutions sunt mai mult decât profesioniști. Sună-i.” Rapid, am găsit datele de contact pe internet și prin telefon am stabilit o întâlnire. 

Cursuri de limbi străine pentru firme

Acesta a fost primul meu contact cu agenția de traduceri Swiss Solutions. A urmat o colaborare fructuoasă între firma unde lucrez și cei de la agenție, care s-a concretizat în zeci de traduceri specializate mai ales tehnice și financiar-bancare. Și cum în firmă a devenit o necesitate să interacționezi vizual și verbal cu partenerii de afaceri, am avut strălucita idee - pe care am și prezentat-o șefului (și care sper să-mi aducă o promovare!) - de a ne înscrie la cursurile de limbi străine pentru firme organizate de, ghici cine?, agenția mea preferată, Swiss Solutions! Se știe că relațiile comerciale dintre firme își expun angajații la valori spirituale diferite, asta în timp ce școala asigură pregătirea viitorilor angajați doar la nivel general. Ori, în prezent, piața solicită tot mai multi oameni capabili să poarte conversații simple sau elevate în mai multe limbi, din diferite domenii: tehnic, juridic, economic, medical, etc.



De ce să alegi Swiss Solutions ca furnizor al cursurilor de limbi străine pentru firme?

Pentru că este cea mai mare firmă de traduceri din România;
Pentru atmosfera primitoare din firmă și zâmbetul cu care ești întâmpinat când le treci pragul;
Pentru că este în topul celor mai importanți 20 de furnizori de servicii de traduceri din Europa de Est;
Pentru profesionalismul cu care este tratat fiecare client și fiecare traducere în parte;
Pentru promptitudine;
Pentru calitatea serviciilor prestate;
Pentru că se deplasează la sediul clientului când acesta nu dispune de timp.

Povestea - It takes two to tango. The words are on us!

Swiss Solutions este locul unde se scriu povești. Povești despre succes în afaceri, despre responsabilitate, eficiență, pasiune și nu în ultimul rând despre prietenie.


Și cum toate poveștile încep cu „a fost odată...”
A fost ..., acum vreo treisprezece ani, doi tineri ambițioși și plini de entuziasm care au început să-și construiască propriul regat, unde oamenii care-i treceau granița erau întâmpinați întotdeauna cu zâmbetul pe buze și cu vorbă bună. Treptat în acest regat au început să se vorbească toate limbile pământului, dar ciudat, toată lumea se înțelegea cu toată lumea! Regatul nu s-a numit Babilon, ci Swiss Solutions, și era un loc unde se întâmplau tot felul de lucruri frumoase: se muncea mult, se glumea, se râdea, se legau prietenii... Și această poveste continuă să se scrie și acum, zi de zi, an de an, deoarece acolo sunt oamenii potriviți la locul potrivit și care merg în direcția bună sub îndrumarea celor doi tineri...
Această poveste este una cu To be continued... și Salutări swisssoluțiene tuturor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu