Persoane interesate

vineri, 13 octombrie 2017

Prima zi din jurnalul de călătorie al unei tinere căsătorite



Se înserează. În fața noastră, drumul șerpuiește spre necunoscut. În partea asta de țară nu am mai fost niciodată. Azi-dimineață, am lăsat în urmă rochia de mireasă, invitații, nașii, părinții, toată forfota și agitația unei nunți. Ne-am pus în bagaje doar câteva lucruri strict necesare, banii, actele, multe visuri și multă, foarte multă dragoste.
Pe furiș, atunci când nu e ocupat cu schimbătorul de viteză, îmi strecor pumnul mic în căușul palmei lui, a soțului meu. Așa mă simt în siguranță...
Ce ciudat sună cuvântul acesta - soț - în mintea mea! Până ieri era un străin în ciuda faptului că-mi era iubit.... 
Duc cu mine toată emoția acumulată în aceste zile.
Drumul ce șerpuiește înaintea noastră îl asemuiesc cu drumul ce-l vom parcurge împreună, până la moarte, așa cum ne-am jurat.
Sunt fericită. Îl am alături pe omul drag și o promisiune de o viață împreună. Pe care mi-o doresc împlinită, lungă și armonioasă.
Mai avem 2 kilometri până să ajungem la Hotel Royal Poiana Brașov, unde vom petrece prima săptămână a lunii noastre de miere, ca dar de nuntă din partea firmei unde lucrează soțul meu.

                       


E superb locul acesta, toamna, în asfințit!
Amplasat în apropierea lacului Miorița, cu vedere la pârtiile de schi, la masivul Postăvaru, hotelul Royal este situat într-un peisaj de vis. Dispune de camere duble, camere triple și de apartamente de lux dotate cu jacuzzi și hidromasaj, bar, restaurant, săli de conferințe, existând și posibilitatea de rezervare online. 
Înconjurat fiind de brazi, primul impact, vizual, a fost al unui loc intim, relaxant, ce se potrivește perfect cu ceea ce ne dorim noi.


De la început suntem plăcut surprinși: la cazare un domn foarte amabil, atent, cu zâmbetul pe buze ne urează bun venit și casă de piatră. Urcăm la primul etaj unde avem rezervată camera îndrăgostiților, care arată cam așa:

         


Ei, ce spuneți? Daaa, și noi suntem plini de uimire și admirație! 
Elegant mobilat și dotat, hotelul este ideal pentru persoanele care își doresc liniște și intimitate într-o atmosferă deosebită.
Ca și dotări existente în cameră avem televiziune prin cablu, internet wi-fi, frigider cu minibar și telefon, la care se adaugă facilități generale de relaxare și agrement ca saună, bar, tenis de masă, biliard, plimbări cu trăsura, etc.
Abia așteptăm să despachetăm și să ne cufundăm în cada asta pregătită special pentru noi,


sorbind șampania care ne așteaptă cuminte în frapieră.



Copleșiți de emoție, nu ne revenim bine din uimire că, tocmai ce sună recepția anunțându-ne că din partea casei, peste o jumătate de oră, cina îndrăgostiților va fi servită în cameră.
Mă aștept ca seria surprizelor să continue și la servirea cinei...

                  

Doamne, ce bine a început viața noastră în doi!
Iubitul meu mi-a promis că mâine vom merge într-o excursie la monumentele istorice și de artă din Brașov, situat la doar 6 kilometri de hotel, unde vom admira turnurile și bastioanele vechilor fortificații, Biserica Sfântului Bartolomeu construită în stil gotic timpuriu ca și faimoasa Biserică Neagră din Piața Sfatului, vom servi prânzul la restaurantele din zonă, iar ziua se va încheia cu o tură la Magnolia Shopping Center.
Întrucât am observat la sosire că sunt amenajate și locuri de recreere pentru copii, ne-am promis ca peste 2-3 ani să nu mai revenim singuri aici, ci însoțiți de o minune mică (sau poate două!).

                                       











Mă uit la iubitul meu - tot așa prefer să-i zic! - și îi surprind un zâmbet de fericire pe chip. Fericirea de a fi împreună, aici!

Acest articol a fost scris cu dragoste pentru proba nr. 6 a SuperBlogului 2017 - ediția de toamnă, folosind ca sursa foto: http://www.hotel-royal.ro/

2 comentarii: