Persoane interesate

duminică, 15 aprilie 2018

Grădina perfectă de la FamousRoses.eu

De când mă știu, am iubit florile... Și în mod special, trandafirii... Mereu am fost atrasă de coloritul, mirosul, naturalețea și splendoarea lor.
Am în grădina din fața casei multe soiuri de trandafiri care îmi înfrumusețează și îmi colorează viața, zi de zi. Poate din această cauză iarna sunt mai apatică și mai tristă, pentru că nu mă întâmpină dimineața niciun trandafir să mă înveselească...
Sunt soiuri comune, hibride, majoritatea plantați de mine prin metoda „sticlei de plastic”, dar care în simplitatea lor decorează frumos grădina...
Însă, mereu am dus dorul unor trandafiri speciali, sofisticați, care să dea o notă regală micuței mele grădini! Așa că m-am hotărât să plantez și eu în fața casei câțiva butași de trandafiri, din soiuri selecționate și certificate de către specialiști, rezistenți și care să facă flori mereu din mai până în noiembrie, sau până la primul îngheț. 
Și cum am avut timp o iarnă întreagă să mă documentez și să mă informez, după multe întrebări pe forumuri și căutări pe zecile de magazine online de profil, am ales FamousRoses.eu
Aici, am găsit ce îmi doresc: cei mai frumoși trandafiri, o selecție de soiuri celebre, cu inflorescențe incredibile, în culori și varietăți de care te îndrăgostești iremediabil! 
Trandafiri cu flori mari, urcători, pomișori, parfumați, ba chiar trandafiri pentru dulceață, soiuri selecționate de oameni cu o vastă experiență în creșterea și recoltarea acestor minunate plante.
Miresme îmbătătoare, combinații de culori neobișnuite, catifeaua cea mai delicată, frumusețea cea mai rară... Pentru că trandafirii scriu povești nemuritoare despre frumusețe, candoare și măreție...

Famous Roses are de toate pentru toți. 3 ipostaze sau cum să obții grădina perfectă

1. O grădină mare, impunătoare pe care o doriți decorată natural și fără asemănare? O varietate de butași de trandafiri din cele mai frumoase soiuri vă stau la dispoziție, cei mai renumiți fiind trandafirii franțuzești care poartă numele unor personalități remarcabile precum Pierre Cardin, Edith Piaf, Princesse Charlene de Monaco, Julio Iglesias, Ingrid Bergman, Monica Belluci, Madonna, sau Leonardo da Vinci. Trandafirii franțuzești premium sunt mai scumpi decât trandafirii obișnuiți, deoarece au butași mai puternici, rezistenți la boli, cresc rapid și înfloresc din primul an.
Astfel, achiziționând soiurile potrivite de FamousRoses.eu, veți obține un adevărat colț de rai, plin de frumusețe și relaxare...

Colț de rai


 Trandafir Julio Iglesias


 Trandafir Princesse Charlene de Monaco


 Trandafir Imperatrice Farah


Trandafir Pierre Cardin


2. Curte mică cu o tentativă de grădină? Sau doar o alee? Nu disperați. Și pentru astfel de cazuri Famous Roses oferă soluții: trandafiri urcători parfumați care îmbracă peretele casei creând astfel o grădină verticală superbă. Sau două, trei arcade peste aleea în cauză, la baza cărora puteți planta trandafiri cățărători și veți avea o explozie de culoare și parfum. 
Romantici, sofisticați și medaliați, trandafirii urcători Famous Roses reprezintă alegerea ideală pentru decorarea unei fațade, a unui perete sau a unui gard inestetic. Palais Royale este o alegere delicată și inspirată, florile sale albe dând o tentă de rafinament zonei respective.



3. Balcon sau o terasă micuță, spații insuficiente pentru relaxare? Neesențial! Famous Roses are soluția: trandafirii plantați în ghivece decorative vă vor ajuta să desăvârșiți coțisorul vostru de poveste. Fie că sunt trandafiri pomișori sau tufe, aceștia vor crea o ambianță deosebită, îndemnând la relaxare și reverie.




De ce prefer trandafirii Famous Roses în detrimentul altora? 
Pentru că aici există respectul pentru client, manifestat în mai multe forme: împreună cu trandafirii primesc garanția culorii, a soiului, a autenticității și calității (etichetă specială cu codul unic al producătorului, care dovedește autenticitatea produsului), precum și garanția prinderii, lucru nemaiîntâlnit până în prezent, în sensul că dacă un exemplar nu se prinde, acesta este înlocuit de producător cu un altul. 
Achiziționând de aici, veți beneficia de sfaturile specialiștilor pentru plantarea și întreținerea trandafirilor, comanda făcându-se online, prin email sau telefon, iar livrarea fiind disponibilă oriunde în România și Europa.
Vouă vă plac trandafirii?
Atunci aruncați o privire pe FamousRoses.eu și spuneți-mi ce exemplar preferați?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu