Persoane interesate

luni, 30 aprilie 2018

Smoothie cu banane și miere di Melio

Folosită încă din cele mai vechi timpuri, mierea este deopotrivă, aliment, medicament, remediu natural sau  ingredient în industria cosmetică.
Întrucât de curând am primit un borcănel de 250 de grame miere ecologică di Melio de la Apidava, iar acum două luni mi-am luat și un blender Ozen cu mixare în vid, am zis să pregătesc ceva rapid, delicios și sănătos pentru toată familia. Și ce altceva ar fi mai potrivit decât un smoothie cu banane?
Astfel, am folosit două banane bine coapte, 250 ml de lapte, 3 lingurițe de miere ecologică Di Melio de la Apidava și sucul unei lămâi.
Le-am pus toate în blender și le-am mixat timp de 2-3 minute. Rezultatul îl puteți vedea mai jos...







.... și a fost unul extrem de savuros.
Este un preparat potrivit pentru orice vârstă, demonstrând că atunci când mierea bio di Melio este folosită într-un produs, acesta nu poate decât să atingă perfecțiunea.

Mierea bio este obținută prin respectarea unor procedee stricte în ceea ce privește culturile curate, sănătatea albinelor, precum și condițiile de extragere și depozitare a mierii. 
De exemplu, stupina trebuie amplasată într-o zonă nepoluată, iar culturile să nu fie stropite cu pesticide. Albinele nu pot fi tratate cu antibiotice de niciun fel, fapt ce duce la pierderea mai multor familii de albine într-un an. Extragerea și depozitarea mierii se face doar în recipiente de inox.

Voi cum folosiți mierea ecologică?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu