Persoane interesate

duminică, 1 aprilie 2018

Mi-a bătut primăvara-n geam, de două ori...


Motto: 
Ninotchka: Nu arăt caraghios?
Leon: Caraghios? Dacă rochia asta s-ar plimba de una singură pe bulevard, aş urmări-o de la un capăt al Parisului la celălalt şi când aş ajunge-o din urmă, i-aş spune: <<Aşteaptă, rochie fermecătoare! Aş vrea s-o cunoşti pe Ninotchka... Sunteţi făcute una pentru cealaltă>>.”
replici din filmul artistic Ninotchka, după Melchior Lengyel


Amintirile mă poartă cu zeci de ani în urmă, în vremea copilăriei mele, când așteptam Paștele cu nerăbdare, nu pentru că la vârsta aceea fragedă aș fi fost vreo credincioasă, ci pentru că întotdeauna de Paște, mama îmi cumpăra haine noi!
Dimineața, când se îngâna ziua cu noaptea, cu ochii cârpiți de somn, mama mă trezea să mă spăl și să mă îmbrac, ca mai apoi „să mergem să luăm păștițe”... 
- Scoală, fată, că uite se luminează de ziuă și noi nu luarăm Păștițe... Hai, fata mamii, dă cu apă pe ochi și îmbracă-te că ne prinde soarele în pat, așa îmi spunea mama cu blândețe și bunătate în glas...
Dacă în altă împrejurare, treaba asta mi s-ar fi părut o corvoadă, ei bine, în dimineața de Păștițe nu era așa... 
Mă trezeam ușor, mă spălam repede, îmbrăcam rochița nouă și încălțam pantofii negri cu baretă, puneam un ou roșu și o crenguță verde de leuștean în buzunărel și plecam împreună cu mama spre biserică.
Îmi amintesc că dorința mea cea mai mare era să întâlnesc fete și băieți de seama mea, să vadă ce frumos eram îmbrăcată, ce rochiță minunată îmi cumpărase mama și să mă invidieze.
Ce frumoasă și simplă era copilăria! 

Anii au trecut în zbor și au adus cu ei griji, zbucium lăuntric, greutăți, bucurii, clipe vesele sau triste... Nimic nu mai seamănă cu seninul și liniștea copilăriei...  Singura asemănare este că undeva în adânc, pitită într-un colț de suflet, stă și acum dorința aceea copilărească de a purta o rochie nouă în dimineața Sfintelor Paște.
Fetița de altădată nu se dă dusă, ci mai așteaptă și acum, poate nu cu aceeași înfrigurare, dar cu bucurie, să îmbrace rochia fermecată...
Și pentru că în aceste vremuri on line-ul face parte din viața noastră cotidiană, pentru a economisi timp, nervi și bani, m-am hotărât să-mi comand rochia de pe net. 
Zis și făcut! 
M-am apucat de gugălit și după trei-patru clicuri de mouse, am descoperit un site care promitea. Bine structurat, cu o funcționalitate adecvată care permite utilizatorilor o navigare ușoară pe pagină după preț, mărime, culoare, textură material, etc. Fashion 24. Aici este paradisul rochiilor. Găsești rochii pentru toate evenimentele, de toate mărimile și pentru toate portofelele.
M-am oprit la rochii de ocazie. Cum am accesat pagina mi s-a și oferit o reducere de 5% la prima comandă, lucru deloc de neglijat. Și pentru că ador imprimeurile florale, mi-am ales această rochiță plină de culori și veselie, întocmai ca primăvara care s-a lăsat îndelung așteptată. Rochia Anastasia galbenă.
Este o rochie decentă, elegantă, foarte potrivită pentru această ocazie și la un preț mai mult decât acceptabil. Pare un material care se mulează, moale și plăcut la purtat. În ea mă voi simți confortabil și în largul meu, în armonie cu întreg Universul 😊!
O voi purta și la biserică în dimineața Învierii și peste zi când voi primi musafiri sau voi merge eu în vizită pe la prieteni și rude.
Atât de mult mi-au plăcut modelele rochiilor prezentate aici, încât nu am rezistat tentației și am mai comandat o rochie din categoria rochii de seară, mai ales că la acest capitol nu stau foarte bine, în sensul că nu am o rochie pe placul meu. 
Este vaporoasă, în nuanțe de albastru și alb care îmi scoate în evidență bustul și umerii. Iat-o....rochia Amazing Evening Blue. Ce părere aveți?
V-am spus doar că ador imprimeurile! Îmbrăcată cu ea voi fi liniștită și zen, ca un norișor pufos și drăgălaș...
Din fotografiile de pe site materialele mi s-au părut ok, de calitate și am pariat pe aceste rochii, deoarece sunt produse în România.
Și pentru că aceasta a fost puțin mai scumpă decât cealaltă, existând ,,pericolul” să-mi cheltuiesc tot salariul aici, eu m-am oprit din cumpărat, dar nu și din navigat și admirat!
Și dacă împart cu voi și bune și rele, eu vă recomand cu căldură acest magazin on line cu rochii superbe, care abia așteaptă să vă îmbrace și să vă transforme în femei irezistibile și speciale! Aștept aici părerile voastre sincere despre aceste achiziții și despre site în general.
Și... bucurați-vă, a venit primăvara!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu