Persoane interesate

duminică, 24 noiembrie 2019

Cumpăr timp cu Farmec

Recunosc cu mândrie că adolescența și tinerețea nu mi-au fost sufocate cu zeci de produse cosmetice și de machiaj așa cum obișnuiesc tinerele din ziua de azi. E drept că nu am avut niciodată un ten cu probleme, chiar și coșurile adolescentine m-au ocolit, ca să nu mai vorbim de imperfecțiuni, pete, acnee. Probabil am moștenit-o pe mama, care la venerabila vârstă de 87 de ani are încă un ten nemaipomenit: doar câteva riduri fine la coada ochilor și în jurul buzelor. Născută odată cu Gerovital H3, nu pot să nu-mi aduc aminte de copilărie, când nelipsita cremă Doina adăsta pe noptiera mamei alături de sticluța de parfum, în care eu, neștiutoare, dădeam iama ori de câte ori aveam ocazia. Erau singurele cosmetice  pe care și le permitea și pe care eu le decimam fără niciun regret. Așa că pot spune că am făcut cunoștință cu brandul Farmec încă din fragedă pruncie. 

Prin adolescență am experimentat și un coup de foudre cu produsele de la Farmec.
Rând pe rând și-au aflat locul pe măsuța mea de toaletă crema de mâini Catifelin, laptele Doina,  deodorantele Magnolia, Farmec Romantic și fabulosul Farmec 16, căruia îi duc dorul și azi. 
Prietenie trainică am legat mai târziu, la maturitate, când am început să folosesc produsele Gerovital Plant, cărora le-am rămas fidelă până în ziua de astăzi. 


Fiecare anotimp își are frumusețea lui, dar trecerea de la un sezon la altul vine cu modificări la nivelul tenului, deci și a modalității de îngrijire a lui. 
Frigul care tocmai s-a instalat încetinește circulația sanguină, epiderma nu mai este irigată și hrănită suficient, reînnoirea celulară încetinește, având ca rezultat o piele aspră, fără strălucire, uscată, deshidratată. Întregul sistem imunitar devine mai sensibil, fiind expus virușilor și bacteriilor de tot felul. Acum este momentul să acordăm o atenție crescută hidratării, reparării și detoxifierii tenului. Natura mereu are la îndemână rezolvarea la orice problemă, oferindu-ne din preaplinul ei leacuri și resurse necesare îngrijirii sănătății interioare și exterioare. 
În această perioadă a anului sunt extrem de atentă la alimentație, în coșul de cumpărături aflându-și locul mai multe legume și fructe: mere, banane, avocado, citrice de sezon, gutui, struguri, sfeclă, cartofi, morcov, usturoi. Hidratarea este foarte importantă și în acest sens beau câte 8 pahare de apă zilnic, precum și freshuri de citrice, pentru eliminarea toxinelor și păstrarea strălucirii pielii. Nelipsită din rutina mea zilnică este și o combinație de miere cu cătină preparată de mine, care mă ajută să stimulez sistemul imunitar. 
Dacă eu mă preocup de îngrijirea internă, Farmec invocă puterea naturii și se gândește la îngrijirea externă. Astfel, vine în sprijinul nostru cu o nouă gamă, Gerovital Plant, care are la bază ingrediente de origine naturală în proporție de până la 91%  creată special pentru tenul normal și mixt. Noua linie are în componență toate produsele necesare unei îngrijiri totale și de calitate a tenului nostru:
✱ Apă micelară
✱ Fluid demachiant
✱ Cremă hidratantă
✱ Cremă antirid SPF 15
✱ Cremă antirid nutritivă
✱ Cremă CC matifiantă
Cremă anticearcăn antirid
Booster vitalitate și strălucire
Astfel, rutina zilnică a îngrijirii tenului este asigurată cu aceste produse care curăță, hidratează și oxigenează tenul. Inovația o reprezintă un complex cu rol în creșterea imunității și în echilibrarea microbiomului pielii, numit Complexul Poliplant Microbiom Protect. Acesta este format din extract de rădăcină de brusture - Equibiome și un complex natural de plante din flora locală.

Gerovital Plant – Invocă puterea naturii!

Microbiomul 
este unic și specific fiecărui individ, este esențial pentru buna funcționare metabolică a pielii. Este format din totalitatea bacteriilor bune și rele de pe suprafața pielii. Echilibrul micobiomului are rol în creșterea imunității și protejează organismul împotriva bacteriilor dăunătoare, astfel pielea este mai sănătoasă, capabilă să se regenereze.
Produsele din noua gamă Gerovital Plant conțin Complexul Poliplant Microbiom Protect, complex ce ajută la restabilirea și menținerea echilibrului microbiomului pielii, respectand identitatea unica a acestuia și funcția lui majoră de protejare a pielii.


Preferatele mele din gama Gerovital Plant 2019 sunt Apa Micelară Microbiom Protect, un produs 100% românesc, care curăță și purifică fața, ochii și buzele prin captarea de către micele a machiajului, sebumului și a altor impurități și Crema hidratantă Microbiom Protect, care menține un nivel optim de hidratare, revitalizează celulele reducând reacțiile alergice. 


Curgerea ireversibilă a timpului lasă urme atât în sufletul nostru cât și pe fața noastră. Important este să apreciem ceea ce suntem, să acceptăm ceea ce am devenit, să dăm o șansă zâmbetului să ne lumineze sufletul pentru că de fața noastră are grijă Farmec. 

Articol scris pentru proba nr. 25 la SuperBlog 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu