Persoane interesate

sâmbătă, 30 noiembrie 2019

Ținute de iarnă pentru o fată din ținuturile calde

Rugămintea directorului de a o întâmpina la aeroport pe Annika Musabi mi s-a părut o corvoadă.
,,De ce, Doamne, tocmai eu? Asta-i vreme de pierdut prin aeroport, când mai bine aș sta la căldură cu un ceai fierbinte în mână? De ce nu a desemnat una din fetișcanele alea de la Public Relation, că erau mai potrivite...”. Gândul că m-a ales pe mine îmi măgulește puțin mândria, „înseamnă că mă consideră capabilă, că sunt serioasă și merit încrederea sa”.
Și acum, iată-mă la terminalul sosiri așteptând o tânără mulatră din Africa, venită într-un schimb de experiență în compania noastră pentru șase luni. În mână țin un carton inscripționat cu numele ei și-mi fac un milion de griji. În seara aceasta o voi găzdui în familia mea, urmând ca mâine să o conduc la apartamentul închiriat de firmă.
Ochii îmi stau țintă pe pasagerii zborului Ethiopian Airlines. Văd o tânără înaltă, filiformă, care se agită și îmi face semn cu mâna, zâmbind cu toată fața.
Mi-e, însă,  îmi îngheață zâmbetul pe buze când îi văd rochia potrivită pentru o zi cu 30 de grade. Din scurta conversație aflu că în bagaje are ținute asemănătoare, bune de purtat în Addis Abeba, nicidecum potrivite pentru clima din România.
sursa foto: pinterest.com-ethiopian girl
„Annika, dragă, ai nevoie de haine groase potrivite pentru vremea din București, așa că o sesiune de shopping se impune urgent. Putem rezolva totul online, deoarece ora târzie și oboseala nu ne permit să colindăm magazinele”.
Știu deja că răspunsul la întrebările noastre ni-l va da Answear.ro, site-ul cu produse de top în materie de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. Annika are disponibili 2000 lei,  așa că va trebui să ne încadrăm în acest buget. Și mai are încredere în mine, așa că am mână liberă la cumpărături.
Cum sunt o tipă organizată și practică, întocmim lista de cumpărături:
1. un palton
2. o geacă sau o haină sport
3. două perechi de jeanși
4. o pereche de pantaloni eleganți
3. o rochie groasă
6. o fustă groasă
7. două cămăși
8. două bluze
9. o pereche de ghete sport
10. o pereche de cizme de iarnă
Deoarece, Annika „intra în pâine” de luni, m-am încumetat să-i alcătuiesc garderoba pentru o săptămână de lucru.
LUNI
Am mers pe premiza că „prima impresie contează”, așa că am optat pentru o ținută office: cămașă Mango - 99,90 lei, fusta Nomad - 69,90 lei, palton Answear - 179,90 lei, o pereche de cizme - 119,90 lei, geantă casual - 159,90 lei.
Bluze şi cămăși Cămăși cu mânecă lungă  - Mango - Camasa Sofia5Fuste Midi  - Answear - Fusta Nomad Geci şi paltoane Paltoane  - Answear - Palton Genţi de umăr Casual   - Mango - Poseta Chela Corina - Cizme
MARȚI
Pentru marți am propus o ținută sport formată din jeanși - 89,90 lei, pulover - 111,90 lei, geacă - 139,90 lei, botine - 119,90 lei, rucsac - 79,90 lei.
Mango - Jeansi BrokensPulovere Hanorace  - Medicine - Pulover ArtisanaturaOnly - GeacaCizme si botine Botine  - Answear - Botine Rucsacuri Rucsacuri  - Answear - Rucsac
MIERCURI
Rochie groasă în ton cu vremea de afară - 119,90 lei, cizme - 149,90 lei, paltonul și geanta din ținuta de luni.
Rochii şi tunici Rochii casual   - Answear - Rochie Corina - CizmeAnswear - PaltonGenţi de umăr Casual   - Mango - Poseta Chela
JOI
Pantaloni - 89,90 lei, cămașă - 139,90 lei, paltonul, cizmele și geanta din ținutele anterioare. 
Answear - Pantaloni HeritageGenţi de umăr Casual   - Mango - Poseta ChelaAnswear - PaltonCorina - Cizme
VINERI
Fusta - 119,90 lei, pulover bleumarin - 129,90 lei, pentru restul ținutei folosind produsele din zilele trecute.
Fuste Maxi  - Jacqueline de Yong - Fusta Jacqueline de Yong - Pulover  sau Jacqueline de Yong - Jeansi Jona
Pentru week-end am considerat că Annika poate combina piesele vestimentare purtate în timpul săptămânii, alcătuind ținute noi, moderne și practice. Hainele puse în coșul virtual au însumat 1922 lei, deci ne-am încadrat perfect în buget. 

Sursa foto pentru ținutele alese: Answear.ro
Acest articol a fost scris pentru proba nr. 28 a SuperBlog 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu