Persoane interesate

vineri, 3 noiembrie 2017

Consumator de modă nonconformistă


Dintotdeauna m-am considerat o mică ghinionistă, dar apreciez că mereu am reușit să depășesc situația cu zâmbetul pe buze și cu o mică doză de umor și autoironie... Bine, nu vreau să-l mâniez pe Dumnezeu, deoarece nu am avut parte de ghinioane teribile din care să nu găsesc nicio portiță de ieșire, ci mai degrabă de „mici întâmplări nefericite”, care în momentul respectiv mi-au dat destule bătăi de cap, dar pe care acum le găsesc funny...
Inspirată de answear.ro, care prezintă câteva posibilități de a testa moda în orice situație, vreau să vă detaliez 3-4 situații de acest gen și voi să-mi spuneți părerea voastră sinceră, dacă a fost ok cum am procedat...

Cine, unde, când, ce, cum

Cazul nr. 1
Cine: Vera (eu), 49 de ani
Unde: Băile Felix, curs de formare profesională
Când: vara trecută, după-amiază toridă de iulie
Ce: purtam o ținută lejeră, alcătuită dintr-o fustă neagră, flu-flu, amplă, lungă și o cămășuță galbenă cu nasturi. La ținută, geantă accesorizată cu o eșarfă înflorată.
Cum: după ce trainerul a terminat prima parte a cursului, a urmat pauza de cafea, urmând să ne întâlnim în sala de curs după 10-15 minute. Mi-am pus cafeaua, i-am adăugat laptele (o beau fără zahăr) și în picioare, schimbam câteva impresii cu colegii. A sunat telefonul și în demersul meu de a răspunde, am scăpat ceașca de cafea pe minunăție de cămașă... E lesne de imaginat mai departe..., în secunda următoare acul indicator al nivelului meu de stress a sărit de pe cadran. Ce să fac, ce să fac?... m-am precipitat, am mers la baie, am dat repede cu apă rece dar pata nu se dădea dusă defel. Soluția salvatoare și-a făcut repede loc în mintea mea: mi-am dezbrăcat bluzița și am îndesat-o în geantă, mi-am ridicat fusta peste sâni transformând-o într-o rochie midi, iar peste umeri mi-am pus eșarfa și am legat-o într-o fundă mare în față. E inutil să vă spun că a rezultat ceva frumos, iar eu am ieșit onorabil dintr-o situație ce părea fără ieșire.

Cazul nr. 2
Cine: tot eu
Unde: Viena, excursie
Când: seară de august, cald, cald, excesiv de cald
Ce: împreună cu un grup de excursioniști, din care făceam parte și eu și fiică-mea, vizitam centrul Vienei, strada Graben, vestită pentru magazinele exclusiviste, care au clienți cu posibilități financiare foarte mari. 
Cum: geanta mea, fără de care nu plecam nicăieri, a considerat că e mai bine să-și dea obștescul sfârșit pe meleaguri austriece. Ce să fac? Nu aveam bani de altă geantă, așa că tot inspirația m-a salvat și de astă-dată. Am căutat în rucsacul fiică-mi, - unde știam eu că are o fustiță scurtă din denim, pe care oricum nu-și propusese s-o poarte în excursie, fiind adepta pantalonilor scurți, - și cu minicapsatorul din dotare i-am tras pe dos câteva capse. Apoi am întors-o pe față, de găicile fustiței am agățat cureaua vechii genți... et voila!... am obținut o nouă geantă atât de cool!

Cazul nr. 3
Cine: eu, eu...tot eu
Unde: Primărie, sala de ședințe
Când: ieri, după orele de serviciu
Ce: ședință cu oficialitățile orașului 
Cum: după orele de program am participat la ședința de mai sus, iar o colegă mi-a atras  atenția că sunt foarte palidă. Ce să fac să aduc un plus de culoare feței palide? Am scos rujul cel de toate zilele și în absența unei oglinzi (pe care promit mereu să o cumpăr la următorul salariu!) am folosit ecranul telefonului mobil drept oglindă! Rezultatul: o moacă normală!

Cazul nr. 4
Cine: eu, veșnic eu
Unde: urbea natală
Când: mai primăvăratec
Ce: borduri proaspăt vopsite
Cum: neatentă din născare, am șters cu partea inferioară a blugilor mei nou-nouți vopseaua roșie reflectorizantă, proaspăt așternută pe borduri. Spun drept că mi-a venit să plâng, deoarece era prima zi când îi îmbrăcam! Ce-am făcut? Cu forfecuța de unghii am tăiat partea vopsită și i-am transformat pe loc într-o pereche de blugi trei sferturi. I-am purtat tot sezonul și am fost foarte mulțumită de această schimbare!

Vreau să vă spun că există infinite metode de a testa moda, iar dacă cele patru cazuri expuse mai sus vă inspiră să încercați ceva asemănător cu produsele voastre vestimentare, atunci acest articol și-a îndeplinit menirea!
În competiția challenge.answear.ro, dacă încarci în rețelele sociale o fotografie sau un videoclip cu haștagul #WeAreTheAnswear poți câștiga un Fiat 500, vouchere Answear, inclusiv premii garantate - puncte în valoare de 100 lei pe care le poți valorifica la cumpărături.


Sursa foto: answear.ro.
Acest articol a fost scris pentru proba nr. 15 din cadrul SuperBlog 2017 - ediția de toamnă.


Un comentariu: