Persoane interesate

luni, 20 noiembrie 2017

Poveste cu Farmec


Recunosc cu mâna pe inimă că în preajma sărbătorilor importante mă bucur nespus că am o casă modestă, „aerisită”, fără obiecte de mobilier multe și grele, chiar dacă în restul timpului mi-aș dori să am și eu mobilă scumpă și somptuoasă... Dacă ați ghicit motivul, foarte bine, dacă nu, vi-l spun eu: din cauza curățeniei. 
Nici nu încerc să-mi imaginez cum se face curățenie generală de una singură într-o casă cu multă mobilă prețioasă și de calitate. 
Îmi place să am o casă curată și îngrijită, dar nu îmi place să fac curat și din această cauză încerc fel de fel de metode pentru a-mi ușura sarcina, de a o face cât mai simplă și rapidă.
Unul din lucrurile care mă motivează este grija pentru sănătatea celor dragi, pentru că aici curățenia are un rol esențial.  
Un alt remediu la care recurg atunci când fac curățenie este să pun muzică antrenantă pentru că îmi dă energie și îmi generează sentimentul că folosesc timpul din plin.
Înaintea demarării unei astfel de campanii de curățenie generală e bine să achiziționezi ajutoare de nădejde, eficiente, care să-ți ofere ajutorul scontat. Vorbesc aici de produsele pentru curățenie, la care nu trebuie făcută economie în cazul prețului. Dar dacă sunt și bune și ieftine, cu atât mai bine!
Atunci când începi o astfel de acțiune este obligatoriu ca în arsenalul tău să se regăsească câteva produse: un produs de curățenie universal, produsul de igienizat toaleta, un produs de curățat parchetul, produs pentru curățat inoxul și depunerile calcaroase, detergentul de vase, detergentul de rufe, un detergent pentru geamuri și o soluție pentru curățat mobila. 
De exemplu, cei de la Farmec, lider de piață românesc cu tradiție și notorietate în domeniul curățeniei locuinței, au relansat de curând două vechi game de produse, Nufăr și Triumf, adăugându-le ambalaje colorate, ușor recognoscibile la raft și etichete de tip sleeve. 
Rebranduite, cele două game cu formule eficiente, ultra active, fac curățenia mai ușoară, oferind soluții de curățenie de ultimă generație, care păstrează un raport calitate preț corect
Gama Nufăr conține produse pentru curățenia locuinței: geamuri, pardoseli, suprafețe din lemn, țevi, baie, bucătărie, suprafețe de inox, precum și soluții pentru țesături (scos pete, curățat covoare, apretat). Formulele eficiente asigură o igienă perfectă, iar parfumurile plăcute asigură locuinței ambianța perfectă.
Întreaga gamă Nufăr însumează un total de 28 de produse.

Cel de-al doilea brand de îngrijire a casei este Triumf, axat în special pe curățenia bucătăriei. Subgama detergenților de vase s-a extins cu încă trei sortimente care sunt eficiente, curăță repede petele de grăsime și murdărie, redând strălucirea vaselor din bucătărie. Produsele Triumf sunt dotate cu capace de siguranță pentru copii, excepție făcând detergenții de vase.

Preferatul meu de la Farmec este Nufăr Universal de la Linia Verde pentru că lasă în urma sa o curățenie impecabilă, eliminând total murdăria și parfumând încăperile cu un parfum floral de soc irezistibil. 
Noile produse de la Farmec, Nufăr și Triumf - experți în curățenie,  sunt disponibile în toate magazinele de profil din țară, în supermarketuri și hipermarketuri, precum și online pe www.farmec.ro.

Casa strălucește de curățenie, iar parfumul suav plutește încă în aer... Tolănită pe canapea, alături de micuța mea, inventez rapid o poveste care să îi insufle dragostea de curățenie și de ordine în casă:
A fost odată ca niciodată un regat magic numit Farmec. Aici trăiau o mulțime de cavaleri, care de care mai viteji și chipeși, mai plini de curaj și putere. Dintre toți, de departe cei mai activi și plini de îndrăzneală erau doi, Nufăr și Triumf, care făceau o echipă de milioane. Se remarcau prin curaj și forță, neocolind nicio primejdie, pătrunzând în cele mai ascunse cotloane, unde descopereau dușmanii și îi anihilau. Înarmați cu săbii ascuțite și cu scuturi protectoare, cei doi cavaleri nu ezitau niciodată să ajute pe cei aflați în impas, punându-și la bătaie toată iscusința și îndemânarea de care dădeau dovadă. În regatul plin de farmec atacau microbi, viruși, bacterii, făcând ravagii în rândul dușmanilor și redând curățenia și strălucirea întregului ținut. Cei doi cavaleri trăiesc și astăzi, făcând fapte de vitejie peste tot pe unde colindă, în fiecare gospodărie, în fiecare casă....



Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017 - ediția de toamnă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu