Persoane interesate

luni, 20 noiembrie 2017

Dăruind dragoste.....


Doar tocurile cizmelor mele se aud sacadat pe trotuar. Strada e pustie. Automat îmi vine în minte gândul că peste o săptămână, strada aceasta va forfoti de agitație, va fi luminată ca ziua și probabil se va auzi peste tot difuzorul cu colinde.
Am început deja să mă gândesc la cadourile pentru cei dragi, la bugetul alocat, dar și la alergătura și goana după ele. Pe primul loc, se află bineînțeles lista cu cadourile pentru cea mică... Pe lângă dulciuri, jucării și hăinuțe, aș vrea să-i cumpăr și o brățară adecvată vârstei ei.
Și pentru că nu-mi place agitația din magazine, mai ales că îmi trebuie oarecare timp să mă hotărăsc asupra modelului, am să aleg varianta cumpărăturilor online.
Dintre siteurile specializate în astfel de achiziții am preferat Ingriko.ro pentru că aici bijuteriile sunt realizate din materiale de calitate și cu grijă pentru detalii. Brățările de aur pentru copii, într-o multitudine de modele, au șnurul roșu, iar bijuteria este realizată handmade, din aur de 14 k sau din argint rodiat.


Se spune că ,,cele mai frumoase bijuterii pe care le vei avea vreodată, sunt brațele copilului tău în jurul gâtului”... Plină de adevăr această remarcă, pentru că nicio bijuterie nu este mai prețioasă decât mânuțele fetiței mele înlănțuite de gâtul meu!! Dar aceste mânuțe adorate vreau să fie împodobite și cu ceva valoros..., și pentru că tot ce-mi doresc pentru copilul meu este să fie ocrotit de divinitate, m-am hotărât la un model din gama brățări copii, și anume, brățara Baby Angel.
Mi-aș dori ca în fiecare dimineață când intru în cameră și o trezesc cu vorbe dulci și un sărut pe frunte, să-mi înfrumusețeze ziua cu un zâmbet și o îmbrățișare! Pentru că nimic nu mă face mai fericită decât existența ei pe lume! Și înainte de tot și toate îmi doresc să știe atunci când va crește mare că ea este darul meu lăsat lumii.
Pentru cei care cuprinși de febra sărbătorilor și nu au timp să colinde magazinele în căutarea unor cadouri pline de stil și personalitate, e bine să știe că pe siteul Ingriko.ro se găsesc pe lângă brățări, și inele, coliere, brelocuri, personalizate sau nu.
Fiecare dintre ele ne împărtășește o poveste, ne aduce aminte că în viața noastră trebuie să existe un timp dedicat iubirii, înțelegerii aproapelui, un timp pentru a dărui și a primi afecțiune.
Tu ce bijuterie ai alege de pe Ingriko.ro?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu