Persoane interesate

joi, 24 octombrie 2019

Din experiența testărilor mele: mierea de mană și bomboanele cu eucalipt sau anason de la Apidava

În cadrul campaniei de testare inițiată de Brander și Apidava, am primit un pachețel cochet și mai ales sănătos compus dintr-un borcănaș de 275 g miere de mană Roua Florilor Premium și două pungulițe de 70 g cu bomboane cu eucalipt și respectiv cu anason, ambele sugar free, împreună cu o cărticică „Povestea unui fagure de miere” de Leon Magdan.
M-am bucurat foarte mult, mai ales că vine frigul, din cauza căruia mereu îmi fac griji pentru sănătatea mea. Chiar mă gândeam că datorită consumului produselor de mai sus, voi fenta cumva vaccinul antigripal.
De circa o săptămână, în fiecare zi, am început să consum câte o linguriță de miere de mană pe stomacul gol,  și constat că senzația de disconfort din gât a început să se amelioreze.
Soțului i-am dat în schimb bomboanele cu eucalipt, deoarece el nu poate
consuma miere pentru că are diabet tip II, iar pentru fiică-mea am păstrat bomboanele cu anason, care sper să-i placă. Dacă nu, le împart cu soțul, că sigur vom avea nevoie la cât suntem de sensibili la frig.
Am citit despre mierea de mană câteva chestii foarte interesante pe care le împărtășesc cu voi.
De exemplu, știați că mierea de mană nu este produsă din nectarul florilor, ci albinele colectează mana (o substanță dulce, lipicioasă secretată de niște insecte mici din familia afidelor) de pe frunzele, tulpinile și ramurile coniferelor și foioaselor? Lipsa nectarului din flori, determină albinele să culeagă orice substanță dulce, inclusiv mana.
În general, mierea de mană are o consistență fluidă, iar culoarea sa poate fi brună, cu nuanțe verzui, roșiatice sau negricioase, în funcție de conținutul
său. Cea primită de mine are o culoare negricioasă.
Ca gust, este diferită de mierea din flori. Mie mi s-a părut că aduce cumva cu caramelul. Mierea de mană conține substanțe antioxidante (fenoli, flavonoizi) și de 5 sau chiar 10 ori mai multe săruri minerale decât alte tipuri de miere. Este extrem de recomandată consumului uman, fiind un puternic antibactericid și un stimulator al sistemului imunitar.
Despre frunzele de eucalipt se știe că tratează afecțiunile respiratorii. Acestea (frunzele) conțin un ulei volatil care are în compoziție taninuri, rășini, flavonoizi, cu proprietăți antiseptice, expectorante pentru aparatul respirator. Așa că bomboanele cu eucalipt de la Apidava sunt fix pentru combaterea durerilor în gât și a nasului înfundat.
Celelalte bombonici, cele cu anason, sunt recomandate atât în cazul
afecțiunilor respiratorii, cât și pentru cele digestive, așa că sunt foarte potrivite pentru cei mici.
Așa că, dragi mămici, decât să le dați puiuților voștri fel de fel de dulciuri nocive, de ce nu mai bine bombonicile de la Apidava, care aduc atâtea beneficii organismului copiilor? Acestea pot fi achiziționate online de pe www.honey-land.net, dar și din diferite alte magazine online sau fizice, care comercializează produse apicole naturale, cum ar fi Farmaciile Bebe Tei, magazinele tip plafar Floare de Colț și RemediaVert.

Voi ați încercat până acum vreunul din produsele Apidava?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu