Persoane interesate

duminică, 13 octombrie 2019

Analiza personalității la o cafea

Hello everybody! Mă numesc Philip(s) și menirea mea este să aduc zâmbete și fericire pe fețele voastre. Vin dintr-un magazin online magNET.ro, un loc de unde vreme de 13 ani oamenii și-au procurat fericire.  Sunt relativ tânăr, dar am ceva experiență pe scena vieții. Fac o echipă de milioane cu iubita mea, Coffee. Împreună suntem încântători, puternici, invincibili! Mărturie stau milioanele de chipuri mulțumite, încântate, extaziate chiar.  Nu mă laud, dar sunt oameni care nu pot trăi fără noi și ne caută instinctiv la prima oră a dimineții, ca mai apoi să se declare dependenți de aroma noastră pentru tot restul vieții. Scriitorii, cântăreții, chiar și creatorii de studii ne-au dedicat mii de pagini, unde ne-au glorificat, ne-au închinat ode și ne-au preamărit. Împreună am pătruns în palate princiare, în locuințe umile, am fost în cazinouri luxoase sau în spelunci îndoielnice. Am bucurat papilele gustative ale celebrităților, dar și ale oamenilor simpli, însă tot ce a contat vreodată a fost încântarea și satisfacția pe care le-am oferit-o.
Îmi place să observ oamenii și să-i categorisesc în funcție de tipul cafelei pe care o consumă. De aceea, de-a lungul experienței mele cu băutorii de cafea, am diferențiat gusturile lor în funcție de cafeaua preferată, care în cea mai mare parte reflectă trăsăturile lor comportamentale.


Cei care consumă cafea neagră au o personalitate rece, distantă, liniștită, dar sunt atrași de competiție. Nu le plac dezbaterile publice, însă preferă interacțiunea față în față. În cazul unei situații critice oferă sprijin necondiționat.
Cei care își încep ziua cu un cappucino, sunt obsedați de control. Se autocontrolează, dar îi controlează și pe ceilalți.
Iubitorii cafelei cu lapte sunt persoane altruiste, amabile și generoase cu cei din jur. Refuză să se amestece în afaceri murdare (dacă ar fi după mine aș declara cafeaua cu lapte băutura obligatorie a politicienilor!😛), intoleranți la lipsa onestității.
Cafeaua instant este pentru oamenii calmi, relaxați, care își acceptă viața așa cum e. Consumatorii frappe-ului dulce trădează nestatornicie, instabilitate, lipsă de chibzuință, în timp ce espresso este consumat de oamenii în căutarea succesului rapid, care să nu necesite prea mult efort. Aceștia sunt oameni cinici, indiferenți, care nu le prea pasă de sănătatea lor.
Sunt un espressor automat Philips, iar ca particularitate dețin un sistem de lapte LatteGo și îmi place să-mi dedic viața pentru a vă oferi savoarea unei cafele spectaculoase. Vin în casele voastre însoțit de o carafă mică care vă ajută să vă dozați perfect cantitatea de lapte în funcție de cafeaua aleasă.
Am o memorie fantastică și rețin toate preferințele voastre.
Ups, să vă spun un secret: am un buton deștept care îmi permite să reglez gradul de măcinare al boabelor proaspete, astfel încât să ofer cafeaua perfectă, dar am și un capac special care le menține prospețimea pentru mai mult timp.
Ah, să nu uit de râșnița ceramică și de sistemul care ajustează cantitatea de cafea și lapte.
Coffee îmi șoptește dulce la ureche că suntem o echipă pe cinste și vrem să vă facem fericiți! 

Cu drag,
Philip(s) & Coffee


Articol scris pentru proba nr. 4 la SuperBlog 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu