Persoane interesate

vineri, 25 octombrie 2019

Dăruiește bucurie cu e-mark

Septembrie, luni, 12.
Ora 9. Intru în curtea școlii și am un nod în gât cât parâma unui vapor acostat la mal.
În fața mea o mare de copii și părinți, agitație, freamăt, zumzet...
Mă gândesc că nu a trecut prea mult timp de când am avut și eu asemenea început: ghiozdan, flori, inima cât un purice... Ca înălțime nu mă deosebesc prea mult din mulțimea de copii.
Dar acum sunt de cealaltă parte. Inedit. Fascinant. Trec prin marea de copii și părinți și mă întreb care dintre ei vor fi elevii mei? Cu cine dintre părinții din marea aceea de oameni voi colabora pe viitor?

După cuvântul domnului director care a deschis noul an școlar, mă îndrept către sala mea de clasă, pe care o aranjasem încă de ieri, nerăbdătoare să-mi primesc micuții învățăcei.
La ușa clasei deja mă așteaptă o bunică cu nepoțelul și două mămici cu fetițele de mână.
M-au întrebat dacă eu sunt noua învățătoare. „Dacă sunteți de la clasa a II-a B, da.” Și i-am poftit în clasă. În câteva minute întreaga sală de clasă s-a umplut de copii și părinți. Am emoții, deoarece acești copii au avut o altă învățătoare, care la finalul clasei a I-a s-a transferat în alt oraș. Mă gândesc că sunt încă atașați de cea care le-a pus pentru prima dată stiloul în mână și că nu mă vor accepta prea ușor...

Nu. Toți mă primesc zâmbind, cu flori în mână, curioși să o cunoască pe „domnișoara învățătoare”.
Faptul că-mi oferă flori nu are nimic de-a face cu ideea de „a se pune bine cu mine”, ci mai curând o consider o dovadă de încredere în mine.
Dar nici eu nu am stat degeaba ieri, ci le-am pregătit o mică surpriză fiecăruia în parte. Am pregătit creionașe de scris colorate diferit, în culori vesele: galbene, verzi, roz, roșii, albastre, cărora le-am atașat un mesaj ,,Mult succes în clasa a II-a” și pe care le-am așezat împreună într-un suport. Fiecare copil când vine la catedră să facem cunoștință, își alege un creion din suport.
Iar pe banca fiecăruia îl așteaptă un post-it inscripționat cu „Bine ai venit în lumea magică a învățăturii!”.


Tot acest „aranjament” nu m-a „costat” prea mult timp, vreo 5-10 minute, în care m-am jucat cu e-mark-ul Colop.
Ce este un e-mark?
Un produs revoluționar, care a cucerit întreaga lume. Un dispozitiv electronic de marcare mobil care permite crearea și modificarea amprentelor proprii prin intermediul unei aplicații pe un PC sau un dispozitiv mobil și imprimarea acestora printr-o simplă mișcare laterală, pe diverse suprafețe.
Pe scurt, o ștampilă electronică.
Folosind coli de etichete adezive Colop, e-mark se poate folosi pe sticlă sau metal, devenind astfel un instrument de organizare perfect pentru birou, oferind oportunități excelente de personalizare. E-mark Colop oferă modele nelimitate de imprimare care includ text, imagine, logo companie, generează coduri de bară, dată, funcție de numerotare.
Premiat în 2019 la prestigiosul concurs Red Dot Design, e-mark este disponibil și în România, alături de Suedia, Austria, Elveția și Germania. Este mai mult decât o ștampilă. Este distracție, deconectare, joacă, divertisment, relaxare.
Eu i-am testat funcția de „generator de bucurie”...


Articol scris pentru proba nr. 10 la SuperBlog 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu