Persoane interesate

luni, 16 martie 2020

7 idei relaxante de petrecere a timpului liber

Nu știu alții cum sunt, dar pentru mine acasă este cel mai liniștit loc din lume. Las la ușa casei toate problemele, toți nervii și pășesc în casă senină și plină de zen. Mă refugiez în confortul locuinței și încerc să-mi petrec timpul cu activități cât mai plăcute.
În continuare am făcut o listă cu câteva idei relaxante de petrecere a timpului liber pe care le practic eu, mai ales acum că tot trebuie să stăm mai mult în casă din cauza pandemiei de coronavirus. Vă invit și pe voi să facem schimb de idei în comentarii.
Iată lista mea de propuneri pentru petrecerea timpului liber atunci când alegi să rămâi acasă.
1.Ascult muzică.
Mi-am făcut un playlist, ceea ce te invit și pe tine să-ți faci. Poziția mea preferată când ascult muzică e să stau pe canapea cu ochii închiși si să las muzica să-mi pătrundă în creier, imaginându-mi locuri frumoase nevizitate (de exemplu, Veneția). Simt cum toată tensiunea psihică acumulată peste zi se risipește și lasă loc unui sentiment de bine.
2. Citesc.
Știu că nu sunt în asentimentul multora, dar pe mine cititul chiar mă relaxează, mai ales dacă am norocul să dau peste o carte captivantă. Ultima carte citită este ,,Una din noi e de prisos” de Sidonia Drăgușanu. Prefer cărțile tipărite în detrimentul celor electronice, la acestea din urmă fiindu-mi imposibil să mă concentrez asupra firului acțiunii.
3. Jocuri de societate.
Împreună cu ai mei încingem adevărate campionate de board games: mimă, Fazan, Nu te supăra, frate, Comoara lui Piticot, Monopoly.
4. Relaxare în cadă.
Nimic nu se compară cu starea de relaxare dată de o baie în apa caldă și plină de spumă în care am pus câteva picaturi de ulei esențial de lavandă.
5. Îngrijirea florilor.
Mie îmi place grădinăritul la scară redusă, mai exact să îngrijesc ghivecele cu flori, să le ud, să le plivesc, să le mângâi, să vorbesc cu ele. Dacă nu ai flori, poți să-ți amenajezi un terariu într-un borcan mai mărișor. Vei avea nevoie de puțin pietriș, pământ, mușchi și de câteva plante suculente cărora să le urmărești evoluția.
6. Vizionez filme.
Sigur nu vorbesc aici de privitul în general la televizor, mai ales că în contextul dat de coronavirus, numai de relaxare nu mai ai parte ascultând știrile. Vorbesc de vizionarea unor filme pe care ți-ai fi dorit să le urmărești, dar ai tot amânat din cauza lipsei timpului. Acum este momentul.
7. Navighez pe internet.
Intenționat am lăsat pe ultimul loc această îndeletnicire, deoarece deschizând larg poarta acestei lumi, aș mai putea edita o sublista:
- rețelele sociale: Facebook, Instagram, Tik Tok - nu îmi imaginez viața fără ele.
- învățarea unei limbi străine; există o mulțime de aplicații care pot fi decărcate și dacă ești un tip autodidact, va fi floare la ureche să vorbești în limba lui Voltaire, sau a lui Shakespeare, sau a lui Petrarca...
- îți place să încerci lucruri noi? Pe internet găsești diferite tutoriale de makeup, fashion, excerciții Pilates, gătit, pe care le poți încerca ocupându-ți timpul în cel mai plăcut mod.
- știi că poți fi un călător virtual? Poți vizita muzee, orașe, vestigii arheologice, catedrale, orice îți trece prin minte, grație acestei tehnologii minunate...

- ești un împătimit al jocurilor pe calculator? Pe măsură ce tehnologia a evoluat, jocurile pe calculator au devenit mai complexe, mai atrăgătoare vizual și mai elaborate ca fir al poveștii, creând adevărate dependențe printre cunoscători. Nu sunt necesare decât un calculator sau un Playstation, o tastatură, un mouse, iar din multitudinea de scaune gaming, doar unul anume, ca să te simți puternic, invincibil, un adevărat explorator. 
Spacer - IT comes home, expert în confort tehnologic acoperă o gamă largă de produse: periferice PC, accesorii smartphone și laptop, cabluri, rucsacuri, genți.  
Dar, cu toate că oamenii sunt animale sociale și au nevoie de socializare, alocă-ți timp să fii doar tu cu tine într-o meditație în care să te detașezi de tot și toate și lasă-ți gândurile să curgă fără să le judeci. 

Sursa foto:https://www.facebook.com/SpacerROMANIA/

Articol scris pentru proba nr. 5 la Spring SuperBlog 2020.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu