Persoane interesate

vineri, 20 martie 2020

Spune STOP cadourilor nașpa!

Se știe că majoritatea marketerilor atunci când fac o campanie de promovare a unui produs au ca strategie și distribuirea unor materiale promoționale. Ideea este că prin oferirea acestor materiale promoționale se urmărește creșterea vânzărilor pe termen scurt. De obicei, acest obiectiv este atins, mai ales dacă aceste cadouri sunt utile, de bună calitate, atractive și de bun gust, pentru că ele pot fi o metodă de promovare foarte ieftină și pe termen lung. Dacă produsele însă nu îndeplinesc cel puțin trei din patru criterii, atunci targetul campaniei nu este atins. 
Zilele trecute, dereticând prin rafturile bucătăriei am dat peste o caserolă micuță oferită de compania X ca promoție de Paștele trecut. Îmi amintesc clar momentul și ocazia cu care am primit-o. Deși e destul de solidă, cu capac ermetic, nu am folosit-o niciodată pentru că este prea mică. Nu încape în ea nici măcar un sandwich mic, așa că acum a luat drumul coșului de gunoi. Eu zic ca cei de la X au ratat obiectivul cu această campanie pentru că au oferit ceva inutil și de proastă calitate. 
Zicala „primești ceea ce plătești” este cât se poate de adevărată în domeniul produselor promoționale. Obiectivul unui marketer priceput este de a descoperi produsele care sunt cele mai calitative și vor fi folosite pe termen lung pentru ca brandul companiei să aibă o expunere mai mare.
Iată că accept provocarea de a deveni un #SuperErouToday și prin acest articol vreau să salvez lumea de cadourile nașpa! Iar în această luptă am o armă supereficientă: produsele WOW pe care le alegi de pe Today Advertising. Știu că un cadou de calitate poate da peste cap bugetul, dar dacă ești un brand care se respectă și gândește pe termen lung vei prefera întotdeauna cadourile de calitate, utile, practice, de care clienții vor fi mulțumiți.
Pe siteul todayadvertising.ro există peste 250 de mii de produse promoționale și tot atâtea idei pentru cadouri corporate. Echipa Today Advertising aduce în Romania promoționale inovatoare care ajută orice companie sa creeze campanii de marketing memorabile și să obțină aprecierea dorită. Nu se limitează numai la produse, ci oferă soluții complete de personalizare pentru afaceri și branduri. 
Cui nu i s-a întâmplat să-l prindă ploaia și să nu aibă la îndemână o umbrelă? Oricine a experimentat mersul  printr-o ploaie deasă și rece, va fi bucuros să primească în dar o umbrelă!


În acest război împotriva cadourilor nașpa, pe site veți regăsi câteva sute de umbrele durabile, reversibile, care vor atrage cu siguranță toate privirile.
Eu lucrez de peste douăzeci și cinci de ani într-o instituție publică și de tot atâția ani primesc în fiecare an de Craciun, același invariabil cadou: o plasă cu un calendar, o agendă și un pix, toate personalizate cu numele instituției. Nimic surprinzător sau care să-mi stârnească cea mai mică urmă de emoție! 


Tare mult m-ar fi bucurat ca la Crăciunul trecut să primesc una din elegantele agende 2020, personalizată cu logo-ul instituției! Sigur ar fi fost un 8 Martie de neuitat dacă în locul zambilei naturale aș fi primit Flowerpot speaker, care m-a impresionat prin caracteristicile sale tehnice.


Ideea pe care vreau să o rețineți din acest articol este că atunci când sunt folosite cu un scop bine definit, iar compania știe exact ce vrea să transmită, produsele promoționale sunt mai eficiente decât reclamele prin canale media, iar audiența la care ajung poate fi chiar mai mare. 
Surse foto: todayadvertising.ro.

Articol scris pentru proba nr. 7 la Spring SuperBlog 2020.

Un comentariu:

  1. Felicitări pentru articolul documentat! Voi alege și eu cadouri de pe site-ul recomandat.

    RăspundețiȘtergere