Persoane interesate

miercuri, 6 noiembrie 2019

Am făcut sau nu cadoul potrivit?

Motto: ,,Nu contează cât dăruiești, ci cât de multă dragoste pui în ceea ce dăruiești."
               Maica Tereza

Nu, așa nu se mai poate!
A trecut deja o săptămână de când s-a întors la serviciu și ochii Laurei înoată în lacrimi mai ceva ca un delfin în Marea Neagră. Mereu încruntată, nervoasă, nu mai pot să scot două vorbe de la ea. Toată pofta de viață, toată veselia și zburdălnicia ei au plecat odată cu Sergiu și cu noua lui iubită.
Degeaba am încercat să-i spun că viața merge înainte, că timpul nu s-a oprit în clipa când s-a pronunțat divorțul, că e tânără, frumoasă și deșteaptă...
Nimic nu funcționează. 
Astăzi, la birou, am surprins-o de trei ori privind în gol, o dată suspinând cu capul ascuns în mâini pe birou și de circa 20 de ori oftând din adâncul plămânilor. 


Îmi pare rău pentru ea și o înțeleg când plânge după cei trei ani și ceva de căsnicie petrecuți alături de Sergiu, dar este momentul să lase în urmă trecutul și să pășească încrezătoare pe un nou drum. Specialiștii spun că dragostea durează trei ani și mariajul lor deja depășise toate estimările acestora.
I-am sugerat câteva ședințe la psiholog ca să-l uite pe Sergiu, dar mi-am dat seama că sunt prea cinică... Niciodată nu-l plăcusem pe Sergiu, mereu mi s-a părut că are privirea cam „alunecoasă”, ceea ce s-a și adeverit când Laura l-a surprins în pat cu una din colegele sale de muncă. 
Ce să fac s-o înveselesc? Cum să-mi „scap” prietena din ghearele depresiei? Vreau s-o ajut să se pună pe picioare și să-și regăsească optimismul și veselia de altădată. 
Salvarea a venit de la Experimentează.ro, un site care abundă în idei de petrecere a timpului liber în sute de moduri inedite, care de care mai relaxante și mai surprinzătoare. Pe drept cuvânt poate fi numit „furnizorul tău de experiențe”.
Am avut de ales dintre experiențe cu adrenalină (nu e genul ei!), dezvoltare personală, romantism, sport și hobby, și multe altele. 
Laura este genul de fată romantică până în pânzele albe, care adoră florile, bomboanele de ciocolată belgiană și care apreciază vizionarea filmelor de dragoste alături de persoana iubită.
Așa că m-am hotărât să-i fac un cadou inedit și surprinzător care s-o scoată din starea de letargie „postdivorț”: un voucher electronic la Premier Spa, un centru Medical Spa de 5 * care oferă clienților săi tratamente personalizate în funcție de nevoi. 
Vreau să-i arăt cât de mult înseamnă pentru mine să regăsească în ea forța de a începe un capitol nou.
Iar eu vreau să-mi regăsesc vechea prietenă care experimentează viața în cele mai inedite forme ale sale.
Iată, ce surpriză i-am pregătit Laurei:

DIVORCE PREMIER SPA PARTY  6h 
·       Acces Spa (piscina, hidropiscina, zona Thermarium-3 tipuri de saune, cabina thallasso, frigidarium , dusuri emotionale, thunder experience, Onyx Relax Room)
·       Relax Me 25 min. Acest  masaj cu mișcări lente pentru detensionarea musculaturii te ajută la înlăturarea stresului și a oboselii prin stimularea circulației sanguine
·       Cadou pentru mire/mireasa: Sensorial Candle Massage-Mixul de uleiuri esentiale specific fiecarui semn zodiacal, ulei de cocos, migdale si unt de Shea se regasesc in consistenta unei  lumanari, care se topeste si se transforma intr-un elixir nutritiv pentru piele catifelata
·       Transport limuzina –in limita a 2h
·       Pre-Spa Pampering-include apa, cafea, platou finger food
·       Sampanie
·       15 % discount la oricare din cele 2 restaurante Piano Bar/Sky Bar si la barul din cadrul SPA
·       10% discount la oricare din terapiile Premier Palace Spa
Detaliile experientei
  • Acces la o zona spa de lux
  • Masaje personalizate, in functie de varianta aleasa
  • Gustari si bauturi, in functie de varianta aleasa
  • 15% discount la cele doua restaurante din locatie: Piano Bar/Sky Bar si la barul din cadrul Spa
  • 10% discount la orice alta terapie spa comandata
Voi ști dacă acest cadou este cu adevărat potrivit, dacă destinatara mă va răsplăti cu un zâmbet sincer, căci aceasta este menirea cadourilor: să bucure sufletul și să umezească ochii. 
Voi ce părere aveți? Am făcut alegerea potrivită ca să-mi recapăt prietena înapoi?


Articol scris pentru proba nr. 16 la SuperBlog 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu