Cocoțată în vârful patului, sorbind îndelung din cana cu ceai fierbinte, rememorez ziua pe care am avut-o (una din sutele de zile obișnuite)...
Sunetul alarmei m-a trezit fix atunci când îmi era somnul mai dulce. Cu picioarele împleticite m-am târât până la baie, apoi m-am îmbrăcat în grabă și am coborât la bucătărie să pregătesc micul dejun pentru cele patru guri flămânde. Ba, chiar, șase dacă pun la socoteală câinele și mâța, care și-au câștigat locurile de membri ai familiei cu drepturi depline, atunci când vine vorba de îngurgitat.
Am pregătit la repezeală gustarea, am strigat din răsputeri „hai odată că întârziem!”, mi-am înșfăcat paltonul, geanta și mănușile și dusă am fost pe ușă. Gândul că trebuie să pornesc mașina, să o încălzesc până „ocupanții” își iau locurile în primire, era primordial.
Am făcut stânga-împrejur din prag...
„Cum naiba ai uitat de ieri până azi? Doar ți-ai schimbat mașina, e a doua zi de când o conduci...” Monologul acesta, nedemn de memoria mea, a avut darul de a-mi da un refresh ca un duș scoțian în dimineața de iarnă.
Uitasem complet de noua achiziție, o Honda CR-V Hybrid, o bijuterie pe patru roți.
„Hai, că ai timp și de strâns vasele de pe masă și de un ruj pe botic...”, mă consolez eu cu gândul la cele șaizeci de rate la bancă.
Honda CR-V Hybrid în acțiune
Doar privind-o, așa elegantă, cu liniile fluide și sofisticate, inima mi s-a umplut de bucurie. De la aripile robuste ale roților până la capota frumos sculptată, de la farurile distincte până la spatele agresiv, CR-V Hybrid este toată o poezie.
Cu o serie de accesorii originale, cum ar fi pragurile laterale sau portbagajul pentru plafon, noua siluetă CR-V poate părea familiară, dar designul este complet nou.
Interiorul vine cu detalii din piele și materiale de înaltă calitate, sistem climatic cu două zone și scaune frontale încălzite și reglabile electronic.
Tehnologia Honda Hybrid îmbină un motor ultra-eficient pe benzină 2.0 litri i-VTEC cu două motoare electrice de mare putere, generând un total de 184 CP, având ca rezultat un condus dinamic și silențios cu emisii și consum reduse.
Copiii lăfăindu-se fericiți pe bancheta din spate, cu ghiozdanele aruncate în spațiul generos pentru picioare, consortul tolănit pe scaunul de piele din dreapta încercând să descifreze tainele sistemului infotainment Honda Connect cu ecran tactil de 7”, dispus central, mi-au întărit convingerea că am făcut cea mai bună alegere dintre ofertele Honda.
Trebuie să-mi las copiii la școală, soțul la serviciu, iar eu trebuie să ajung cât mai repede la redacție. Toate în maxim o jumătate de oră.
În goana nebună printr-un București mega aglomerat, Honda mea se strecoară agilă și silențioasă printre alți bolizi, deoarece poate atinge o viteză maximă de 180 km/h, iar la 100 de km are un consum mixt de 7,3 litri.
Știu că suntem în siguranță deplină la bordul său, deoarece are un sistem avansat numit Honda Sensing, o înmănunchere a unor caracteristici cum ar fi: sistem de asistență părăsire carosabil, sistem de menținere a benzii de circulație, sistem de frânare pentru atenuarea coliziunilor, sistem de avertizare părăsire bandă de circulație, sistem de recunoaștere a semnelor de circulație și limitator inteligent de viteză, sistem de monitorizare a traficului adiacent la mersul cu spatele, sistem de avertizare a unghiului mort. Aceste însușiri detectează pericolele în timpul deplasării, fie eventuale coliziuni cu alte mașini, fie părăsiri de bandă sau direcție. Odată detectate, sistemul intervine cu semnale audio-vizuale de alertă și măsuri de corectare a traiectoriei și vitezei.
✱
✱ ✱
În drumul spre casă traseul meu suferă ceva modificări: înainte de a-mi recupera două bucăți odrasle de la after-school, trebuie să fac piața, drept pentru care intru în primul supermarket și umplu coșul de cumpărături. Nu-mi fac griji pentru că portbagajul este foarte încăpător (497 litri).
Avantajele deținerii unui hibrid
Un hibrid consumă mai puțin combustibil decât o mașină convențională ⇒ mai puține vizite la service ⇒ costuri mai mici de funcționare + emisii mai mici.
Pentru un șofer experimentat, condusul este mai relaxant în cazul unui hibrid.
Am zis „o zi obișnuită cu Honda Romania”? Nimic mai fals!
Pentru că o Honda îți poate face ziua într-o mie de feluri, numai plictisitoare, nu!
Sursa foto: galerie imagini website Honda.
Articol scris pentru proba nr. 26 la SuperBlog 2019.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu