Persoane interesate

sâmbătă, 16 noiembrie 2019

Ceasul, întotdeauna o bijuterie modernă

Motto: Oprește, Doamne, trecerea! Știu că unde nu e moarte nu e nici iubire - și totuși, Te rog; oprește, Doamne, ceasornicul cu care ne măsori destrămarea”. 
                                                                                    Lucian Blaga
Alături de oglinzi, ceasurile au constituit una dintre aversiunile mele. De fapt, dacă stau bine să mă gândesc, cred că cele două fac parte din aceeași categorie, a obiectelor care nu uită să ne amintească de curgerea implacabilă a timpului.
Nu am nimic cu bijuteria în sine, ci rolul, menirea sa îmi displace. Tic-tac, tic-tac!



Îmi amintesc de primul meu ceas primit în dar de la tata când am împlinit 14 ani. Micuț, pătrat, cu cadran albastru și cifre aurii, cu o curelușă neagră. Ce bucurie! Ce mândră eram că aveam și eu ceas!
Apoi, de-a lungul anilor, alte ceasuri mi-au împodobit încheietura mâinii și au marcat semne de trecere la tâmplă... Unele comune, altele prețioase, dar niciunul mai valoros ca primul meu ceas.
Dacă în urmă cu treizeci-patruzeci de ani, un ceas era o necesitate, astăzi avem la îndemână atâtea metode de aflare a timpului exact, încât rolul unui ceas este mai mult de bijuterie care trebuie musai să fie în ton cu vestimentația.
Niște ani adăugați vârstei mele m-au făcut să-mi revizuiesc prioritățile în viață și să-mi reconsider anumite dorințe. Așa că acum a venit timpul... pentru un ceas. 
Deși în prezent, nu am un ceas, vă mărturisesc în cel mai sincer mod, că îmi doresc unul. Dacă un tip nu este considerat bărbat adevărat dacă nu poartă ceas, cam aceiași caracteristică aș lua-o în considerare și când ne referim la femei. 
Și pentru că ieri a fost Black Friday nu ar strica să îmi arunc ochii pe ceva site-uri de profil. Tastez ceasuri damă și căutarea mă duce pe watchshop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale. Acesta activează de peste 10 ani pe piața de profil din România. Găsim aici ceasuri pentru cele mai diverse gusturi și buzunare. Grație filtrelor de căutare extrem de multe și  utile, am reușit relativ în cinci minute, să-mi găsesc  preferatul. Este vorba de ceasul de damă Fossil Carlie ES4441 culoare aur roz, cu mecanism japonez, rezistent la apă. Este un ceas elegant potrivit pentru ținutele vestimentare de la birou sau pentru evenimente speciale.
Câteva din caracteristicile de mai jos, la care am adăugat ca argument pro- și reducerea de Black Friday, m-au făcut să mă hotărăsc asupra alegerii mele. 
Ceasurile Fossil sunt căutate și apreciate pentru stilul lor diferit care a reușit să cucerească deopotrivă femei și bărbați din întreaga lume. În cazul meu, un ceas Fossil se poate transforma într-o veritabilă investiție, deoarece raportul calitate-preț este foarte echilibrat. 
Abia aștept să am și eu la încheietura mâinii ceasul meu Fossil și să privesc cu încredere ziua de mâine.
Tu ce fel de ceas porți?


Articol scris pentru proba nr. 21 la SuperBlog 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu