Persoane interesate

miercuri, 20 septembrie 2017

Blogathon 2017 - Poartă către lumea virtuală

Am pășit de puțin timp cu pași mărunți, timizi, șovăielnici în lumea blogging-ului... 
De ce? Pentru un început. Pentru incursiuni în eul interior. Și pentru preaplinul revărsat afară. Pentru dragostea de cuvânt și alăturarea lui în gânduri. Pentru o urmă pe nisipul mișcător al lumii virtuale.... Urmărind parcursul unor bloggeri cu vechime într-ale scrisului am descoperit întâmplător BlogAwards, unde campionii blogosferei sunt răsplătiți în Competiția Blogathon 2017.




Competiția reunește participarea la mai multe campanii cum ar fi:

Orice blogger poate câștiga premiile corespunzătoare campaniilor individuale din cadrul acestei competiții, indiferent de locul ocupat în clasamentul Blogathon 2017.
E prima participare la aceasta competiție și am emoții cu carul, pentru că sunt înscriși bloggeri cu vechime și cu foarte mulți cititori.
Dar nu disper..., știți cum se spune: ,,într-o competiție important e să participi, nu să câștigi”, așa cum este și în viață - importantă e lupta care o duci, nu izbânda!
În cadrul acestei competiții primii 40 bloggeri clasați vor primi garantat un tricou personalizat și unul sau mai multe gadgeturi cum ar fi: selfie-stick-uri, mp3 playere, mouși optici, seturi de căști, etc.
Deci, 
În fond, de ce să nu câștigi făcând ceea ce îți place? Pentru că eu particip la Bloghaton 2017 făcând ce-mi place cel mai mult, adică să scriu!
Haideți și voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu