Persoane interesate

miercuri, 20 septembrie 2017

Scrisoare de adio




IPhone-ul meu 7 drag și scump (!),
uite, îmi fac acum ,,mea culpa”... sunt o ingrată și o nerecunoscătoare..., poți chiar să mă numești ,,bad girl”...
Suntem împreună de aproape un an, ne înțelegem bine, ne iubim, însă ieri a fost pentru prima dată cînd m-am uitat la altul și l-am dorit! E unul super cu un ecran fără margini de 5,8 inci la rezoluție Super retina, e OLED și se întinde pe aproape toată fața. 
Doamne, și camera foto este cu sistem Face ID, senzori de proximitate și luminozitate! 
Are două camere foto de 12 megapixeli și e rezistent la apă și praf! 
Și are o memorie RAM super, de 3 GB. Știi că tu ai... doar 2 GB!
Nu fii trist! Îți voi găsi o altă iubită, un pic mai în vârstă decât mine, dar care îți va acorda toată atenția care o meriți! 
E drept că mă leagă de tine atâtea amintiri frumoase, atâtea selfie-uri reușite, atâtea filmulețe haioase cu gașca de prieteni, dar EL m-a fascinat! El, Iphone X! 
Iartă-mă că am păcătuit! 
Îl iubesc ca o nebună și nu vreau să petrec nicio zi fără el! Știu că e scump, dar și serviciile prestate sunt pe măsură 😉!
Însă, dragule, am o temere care nu-mi dă pace: eu sunt cam neglijentă în gesturi și dacă îl ,,scap din mâini” numai schimbarea displayul mă costă aproximativ 2.000 lei! În plus nu suport gândul de a fi internat într-un centru de reparații unde va ajunge pe mâna vreunui nepriceput!
Aaaa...! Ce spui? 
Îmi recomanzi site-ul Smart Protection care are o folie de protecție iPhone X super? Și care mă costă doar 49 lei? Și în cazul în care mă îndrăgostesc de fratele său geamăn, iPhone 8, au și folie de protecție iPhone 8? Și garanție pe viață???
 
  




Mulțumesc, mulțumesc... generos până la sfârșit!


2 comentarii: