Persoane interesate

vineri, 23 martie 2018

Artrisalm - libertate de mișcare

Majoritatea oamenilor vor suferi la un moment dat în viață de dureri articulare. Trist este faptul că din cauza sedentarismului, a creșterii în greutate, a lipsei mișcării și sportului din activitatea zilnică și cei tineri ajung să resimtă, tot mai des, un disconfort al articulațiilor.
Pe lângă aceste cauze care țin de stilul de viață al fiecăruia, durerile articulare pot apărea și din cauza anumitor afecțiuni cum ar fi reumatismul, diverse traumatisme ale aparatului locomotor: căzături, suprasolicitări fizice, etc., sau din cauza schimbărilor meteorologice în cazul persoanelor meteosensibile..
Pe piața medicamentelor de sinteză au apărut o mulțime de pilule, geluri, plasturi, unguente, suspensii care ameliorează mai mult sau mai puțin acest disconfort.
O alternativă naturală 100%, sănătoasă, o constituie și Artrisalm, o combinație din plante medicinale ayurvedice care vor contribui la redarea mobilități articulațiilor afectate.
Amestecul de plante din compoziție asigură lubrefierea articulației, o circulație sanguină optimă în zona afectată de durere, precum și reducerea rigidității mecanismului articulației.



Din propria experiență vă spun că aceste dureri sunt deosebit de deranjante, atroce chiar, afectând și limitând deplasarea, viața socială și cea de familie.
În urmă cu trei ani am fost diagnosticată cu gonartroză stadiul III la ambii genunchi, datorată în primul rând excesului de greutate, cum mi s-a spus de către medic.
Cu câtva timp în urmă am primit de la Brander și Ayurmed spre testare suplimentul alimentar Artrisalm, care a picat exact la țanc, cum se spune.
Timp de o lună de zile am urmat acest tratament, iar starea mea de sănătate s-a îmbunătățit simțitor, în sensul că rigiditatea articulațiilor genunchilor s-a redus, având posibilitatea să mă deplasez și eu cât de cât normal, fără să mai șchioapăt.
Intenționez ca pe viitor să continui tratamentul început, deoarece conform indicațiilor terapeutice, este necesar un tratament minim de trei luni pentru dispariția totală a acestor dureri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu