Persoane interesate

vineri, 23 martie 2018

Oceanul mă cheamă...


Motto: „Omul este musafir în acest paradis.” 
                                   Jacques-Yves Cousteau

Mă uit pe fereastră: nămeți de o juma' de metru și numai la vederea lor un fior rece îmi străbate șira spinării. Deschid televizorul: pe ecran se răsfață iar nămeți albi și grei care mă înfrigurează instantaneu...
Și gândul îmi zboară spre nisipuri fierbinți ca pielea unei băștinașe arsă de soare, spre clipocitul molcom al valurilor care se sparg de țărm, spre seninul de cleștar al cerului...
Doamne, ce frumos ar fi dacă....


Pașii mă duc alene pe plaja albă mărginită de palmieri. Mă plimb fără țintă, doar așa, cât să simt căldura nisipului sub tălpi. Briza neastâmpărată a oceanului se rătăcește prin părul meu, înfiorându-l. Sunt singură. Eu și oceanul. Îl privesc în ochi și mi se pare ireal ce văd. O întindere de un albastru cristalin vălurește la picioarele mele. Cât am tânjit după o seara ca aceasta! Liniștită, perfectă, adâncă...
Acesta a fost primul gând când am trecut pragul agenției CND Vacanțe Speciale, ca printre atâtea destinații exotice pentru vacanțe speciale să găsesc una pe gustul meu care să-mi ofere relaxare, intimitate, liniște. 
„Vreau în paradis”, am spus. 
„Paradis veți avea”, mi-a răspuns zâmbind (am citit repede pe ecuson), Ana. „Dintre toate destinațiile speciale care le are firma noastră în palmares, avem una numai pentru dumneavoastră... O alegere unică pentru o vacanță exotică... Maldive.”
„Maldive să fie!”



Și acum, iată-mă aici, departe de agitație și de stres, în raiul pământean care își deschide porțile îmbiindu-mă cu perfecțiunea. 
Imortalizez în sute de poze peisajul încântător, cu o asociere de culori cum nu am mai văzut vreodată: verdele luxuriant al vegetației, lagunele turcoaz, nisipul alb, cerul albastru...


5 motive pentru care merită să incluzi Maldivele pe lista ta de vacanțe speciale

1. Peisajul, peisajul și iar peisajul: plaja cu cel mai fin nisip din lume, vegetația tropicală și cea mai cristalină apă a oceanului...
2. Viața subacvatică în toată diversitatea și splendoarea sa: scuba-diving și snorkeling, recifurile de corali, bancurile de pești multicolori...
3. Resorturile de lux aflate în locații exclusiviste cu spa-uri superbe, vile pe apă luxoase și exclusiviste...
4. Romantismul și relaxarea sunt la ele acasă...
5. Artizanii locali care au creat un ambient unic în lume combinând lemnul și stuful, tipic maldivian,  păstrând farmecul natural al insulelor dar alăturând confortul și luxul la cele mai înalte standarde ...


Cuvintele sunt de prisos, pentru că numai ochii și inima te vor convinge că dintre destinații speciale pentru vacanțe speciale, Maldive este opțiunea supremă!

Sursa foto: pagina facebook Vacanțe speciale Travel and Work & Travel Agency
Acest articol a fost scris pentru proba nr. 8 a Spring SuperBlog 2018.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu