Persoane interesate

joi, 15 martie 2018

Din experiența testării produselor Dr. Hart

În cadrul campaniei de testare a unor produse, în urmă cu aproape o lună, am primit de la BUZZStore și Dr. Hart un pachețel cochet în care am avut plăcuta surpriză să găsesc o cutie Dr. Hart Complex pentru articulații cu 180 capsule, o cremă calmantă Dr. Hart de 100 ml, o bombiță de sare de baie cu miros delicat și suav de lavandă, un pix Dr. Hart, 11 vouchere  cu 35% discount în farmaciile Sensiblu și un ghid de Buzz cu instrucțiunile campaniei.


Timp de o lună am urmat cuminte tratamentul, care constă în trei pilule pe zi din complexul pentru articulații, înghițite cu o cantitate suficientă de apă și două-trei aplicații zilnice din cremă pe zonele dureroase.
Rezultatul a fost unul neașteptat și îmbucurător... După nici zece zile de tratament, durerea a început să se diminueze simțitor, iar mobilitatea articulațiilor genunchilor mei s-a îmbunătățit vizibil.
Dacă altădată, urcam o scară făcând pauză la fiecare treaptă, acum la o lună de la debutul tratamentului urc treptele fără pauză și cu o ușurință care îmi amintește de vremurile mele bune, din tinerețe...
Tot în timpul acesta am împărțit și cele zece vouchere cu discount colegilor mei de serviciu, care au probleme cu articulațiile, și au fost foarte încântați. Mi-au cerut detalii despre produse și au manifestat un interes crescut pentru acestea. M-ar bucura să încerce și ei aceste remedii și să fie mulțumiți de alegerea făcută.






Ingredientele din componența acestor produse susțin sănătatea oaselor și articulațiilor, contribuind la creșterea mobilității articulare, la refacerea țesuturilor afectate, la formarea colagenului și a lichidului sinovial ce asigură lubrefierea articulației.
Până la sfârșitul lunii martie va trebui să valorific și eu într-una din farmaciile Sensiblu, cel de-al unsprezecelea voucher și să-mi asigur tratamentul pentru încă o lună. 







Per ansamblu, experiența cu produsele de la Dr. Hart de la BuzzStore a fost una interesantă și benefică pentru sănătate.

Recomand cu încredere Complexul pentru articulații și crema calmantă Dr. Hart!

2 comentarii:

  1. Felicitări pentru articol. M-a inpirat. Cumpăr astfel de produse pentru părinții mei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recomand cu incredere! Pe mine m-au scapat de chinul de a urca scarile!

      Ștergere